Serie tip! #1


Ik ben enorm fan van series. Zo erg dat ik urenlang achter elkaar aflevering kijk en vooral niet gestoord wil worden. Inmiddels heb ik al een hele lijst met series die ik kijk, voornamelijk via internet omdat de meeste series niet in Nederland uitgezonden worden of enorm achterlopen, en deze wil ik graag met jullie delen! Per blogpost stel ik je voor aan een serie en leg uit waarom ik het zo leuk vind en waarom het de moeite waard is om te kijken. 




Als eerst is Teen Wolf aan de beurt. Ik ken deze serie pas sinds drie weken geleden maar heb alle drie seizoenen al af gekeken. Ik wil ook nog even dit kwijt voordat we verder gaan; heel vaak, eigenlijk altijd, als een serie weer een seizoen rijker is houden ze een soort pauze om het nieuwe seizoen te filmen. Bij de ene serie duurt deze pauze een paar weken, bij de andere een paar maanden. Degene die dit verzonnen heeft verdient een enorm schop onder z'n kont. Voordat je begint met kijken moet ik je waarschuwen; vorige week was de laatste aflevering van seizoen 3 en het duurt nu 5 maanden voordat er weer een nieuwe aflevering is. Juist. 5 maanden. Dat is bijna een half jaar! 


''The series revolves around social outcast Scott McCall, a high school student living in the town of Beacon Hills. Scott's life drastically changes when he is bitten by a werewolf, becoming one himself. He must henceforth learn to balance his problematic new identity with his day-to-day teenage life. The following characters are instrumental to his struggle: Stiles, his best friend; Allison, his love interest who comes from a family of werewolf hunters; and Derek, a mysterious werewolf with a dark past. Throughout the show, he strives both to keep his loved ones safe and maintain the relationships he shares with each person around him.''

Bron: Wikipedia

Ik hou wel van series waar niet bestaande wezens in voor komen zoals vampieren, weerwolfen, slangenmensen etc. Dit maakt het allemaal net iets interessanter en leuker om naar te kijken. Deze serie zit vol humor, spannende gevechten, een hele boeiende verhaallijn en vooral; knappe mannen. De voornaamste reden waarom ik begon met kijken. Ik ben als een blok gevallen voor twee acteurs; Daniel Sharman die Isaac Lahey speelt en Tyler Hoechlin die de rol van Derek Hale op zich neemt. 



Daniel Sharman 

Tyler Hoechlin

How can you not fall in love with them? Seriously! 

Omdat foto's vaak meer zeggen dan woorden heb ik besloten dat filmpjes dat ook doen. Op Youtube heb ik een paar filmpjes gevonden die de acteurs/personages en de verhaallijn van de serie goed verwoorden. Enjoy! 



Dit filmpje laat de humor zien die in Teen Wolf voorkomt.


Dit zou een prima trailer zijn voor de serie. Het laat zien hoe spannend Teen Wolf eigenlijk is!

Onderstaande filmpjes zijn niet deel-baar; 
• Als je op deze linkt klikt kom je terecht bij een filmpje dat laat zien hoe badass Allison Argent is! 
• Als je op deze en deze linkt klikt kun je een paar minuten lang genieten van de goddelijke Daniel Sharman!

Gosh ik hoop dat deze serie nooit stopt! 

Ben je na het lezen van deze blogpost ook helemaal fan van Teen Wolf?

No Response to "Serie tip! #1 "

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes