Haul time!

Op de één of andere manier ben ik nooit ''uit gekocht''. Ik heb nooit dat gevoel of idee waarbij je denkt dat je nu wel genoeg spullen hebt, of genoeg kleding.. Misschien ben ik daarom ook een vrouw en geen man want die schieten helemaal in paniek zodra ze het woord shoppen horen. Klik snel verder als je wilt zien waar ik mijn geld deze keer aan uit heb gegeven! 


Dit is een roze Travalo en dit is iets dat ik al heel lang wilde. Als je de spuitkop van je parfum fles af haalt en je zet de onderkant van deze Travalo op het witte buisje kun je de Travalo vullen met parfum. Met een volle Travalo kun je ongeveer 65 keer parfum opspuiten. Dit is een super handig product omdat je geen volle, glazen fles meer mee hoeft te nemen in je handtas.

Deze Avène producten zaten samen in één tasje en die heb ik zien liggen toen ik mijn medicijnen op ging halen bij de apotheek. Het zijn alle vier mini producten en voor de prijs van €4,99 kon ik dat natuurlijk niet laten liggen. Het setje bestaat uit een tonic, een crème, een cleansing milk en een thermal water. 

Op de site van Serena heb ik hier een veelbelovende review over gelezen; Dove Split Ends Rescue. Omdat ik zelf last heb van gespleten haarpunten sprak dit product me heel erg aan want voorkomen is beter dan genezen natuurlijk! 

Dit tasje kwam ik tegen bij de H&M en kon ik gewoon niet laten liggen. Toilettassen zijn altijd handig, niet alleen om dingen in mee te nemen voor als je uit logeren gaat of op vakantie maar je kunt er ook heel handig dingen in opbergen die je niet het hele jaar door gebruikt. Omdat dit tasje doorzichtig is kun je heel makkelijk en snel zien wat er in het tasje zit zonder dat je er in moet graven. 

Deze drie Catrice producten zijn nieuw in het assortiment en heb ik gekocht nadat ik ze voorbij heb zien komen in een filmpje van Vera. De oogschaduws hebben een super mooi 3D effect en de Pure Shine Colour Lip Balm geeft een hele mooie glans aan mijn lippen. Over deze producten komt nog een aparte blogpost. 

Normaal gesproken als ik ga shoppen kom ik thuis met tassen vol sieraden en minder kleding. Dit keer is het niet uit de hand gelopen en heb ik maar 2, eigenlijk 3, sieradensetjes in mijn mandje gegooid. Links kun je studs zien en deze ga ik op een blouse doen en rechts heb ik 2 armbandjes. De ene heeft punten aan de uiteinden en de andere doodshoofdjes. 

Als laatst ben ik naar The Body Shop geweest want als ik ergens ga winkelen waar een Body Shop is kan ik daar gewoon niet voorbij lopen. Ik krijg dan net zo'n gevoel alsof je snoep jat van een klein kind. Ik ging erheen omdat ik de Camomille Cleansing Butter en de Muslin Cloth wilde kopen en ben vervolgens met 5 extra producten naar buiten gelopen. Bij de mandjes waar mini's in liggen word ik altijd erg nieuwsgierig want mini's zijn mini verpakkingen, duuuuh, dus er zit weinig in waardoor je makkelijk dit soort producten kunt testen en geen grote verpakking weg hoeft te gooien als het je niet bevalt. Ik heb twee mini scrubs gekocht; de pink grapefruit scrub en de moringa scrub. Ook heb ik een vitamin E creamy cleanser gekocht en een borsteltje om mijn gezicht effectiever mee schoon te maken. Bij de kassa kreeg ik, omdat ik meer dan 25 euro had uitgegeven voor één euro een handcrème en ik heb gekozen voor de Wild Rose versie. 

Ook heb ik nog kleding en schoenen gekocht maar hier komt een aparte blogpost van. 

No Response to "Haul time! "

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes