Maybelline color tattoo 24 hr

Dun dun duuuuuuuuun. Aanschouw 's werelds meest perfecte oogschaduw ooit! De Maybelline Color Tattoo 24 hr. Al een hele poos heb ik naar deze potjes staan kijken in de winkel en toch heb ik ze iedere keer niet gekocht. Dat omdat ik daar 2 redenen voor had; de eerste was omdat ik enorm last heb van vette oogleden waardoor elke oogschaduw, zelfs met oogschaduwbasis, in de crease gaat zitten waardoor je zo'n leuk lijntje op je ooglid krijgt. De tweede reden was omdat deze potjes per stuk tien euro kosten en ik dat een beetje duur vond omdat ik er ook niet zeker van was dat dit zou blijven zitten, gezien de vettige oogleden. 





Dit zijn de twee kleuren die ik gekocht heb. Links kun je kleur Permanent Taupe zien en rechts is de kleur On And On Bronze. Tot nu toe heb ik alleen nog maar de On And On Bronze gebruikt omdat ik deze kleur echt perfect vind. Hij is prima alleen te dragen als oogschaduw maar je kunt hem ook gebruiken als basis.

Hierboven kun je de swatches. Deze swatches heb ik gemaakt in de winkel en toen ik thuis kwam heb ik mijn handen gewassen en andere dingen gedaan waardoor je zou verwachten dat het er wel eens af zou gaan maar nee hoor. De oogschaduw bleef muurvast op mijn hand zitten!

Ik ben erg enthousiast over deze oogschaduws en ben zeker van plan om hier nog meer kleuren van te halen! 

Hugs & Kisses!

1 Response to Maybelline color tattoo 24 hr

zaterdag, maart 23, 2013
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes