Maart Glossybox 'Bio-tiful'

''Natuurlijk mooi met Glossybox BIO-TIFUL''

Vandaag was het weer zover! Tijd voor de nieuwe Glossybox. Omdat ik al sinds woensdag last heb van enorme hoofdpijn was ik vandaag de hele dag thuis en dat had dit keer maar één voordeel; ik hoef niet naar de buren te lopen om m'n Glossybox op te halen aan het eind van de dag. 



Wat me opviel aan deze Glossybox was dat het nogal biologisch in elkaar gezet was. De Glossymag die altijd bovenop de doos ligt was met stroever papier gemaakt en ook de doos zelf was niet glad zoals hij normaal altijd is en ook was hij beige van kleur. Het kaartje bestond dit keer uit één kant waardoor de verleiding voor mij groter was om te kijken wat voor producten erop staan, iets dat ik nooit doe. 

Zoals je het dus misschien al kon raden stond de Glossybox van deze maand helemaal in het thema van mother nature! De mensen achter de Glossybox vonden dat de natuur ons veel moois te bieden heeft, ook op het gebied van cosmetica. Daarom brengt Glossybox deze maand de 'bio-tiful' editie uit met vijf heerlijke beautyproducten, gebaseerd op het beste uit te natuur.



Het eerste product dat me opviel was deze facewash van Nonique. De reden waarom ik zo blij was om een product van dit merk in de box te zien is simpel. Ik heb vorige week besloten dat ik de dag & nachtcremé van dit merk te gaan kopen via de webshop van Cynthia omdat ze er zo positief over was. Omdat dit merk niet in de winkel te koop is ben ik erg blij dat ik dit via de Glossybox uit kan proberen om zo te kijken of ik het fijn vind! De Acai Bessen, Noni Bladeren en Aloë Vera die in deze face wash zitten reinigen n verzorgen het gezicht. Dit is een full size product en kost €5.95

Dan de Casa D'argane Musc Guélz lotion tonique. Zo, dat is een mond vol. Dit is een verfrissende, natuurlijke tonic die de huid reinigt, de huidtextuur verfijnt en poriën verkleint. De bio-actieve ingrediënten werken kalmerend en beschermen de huid. Ik ben erg benieuwd naar dit product en kan niet wachten om het uit te testen! Een fullsize versie van dit product kost €19.50

TADAAAAM! Bij het zien van dit product heb ik even een vreugdedansje gedaan. I'm not joking. Als je mijn blog leest weet je hoeveel ik van de bodybutters van The Body Shop hou! Dit is de Shea Body Butter van The Body Shop en deze ruikt echt ge-wel-dig! Het is een hydraterende, verzorgende en romige bodycremé voor alle huidtypen maar is vooral geschikt voor de droge huid. De fullsize versie van dit product kost €6.-

Dit is de Da Vinci Cosmetics Shimmer eye shadow. Je kunt dit product gebruiken als oogschaduw, highlighter of mengen met je foundation of lipgloss. Ik ben erg benieuwd naar deze oogschaduw en zal hem zeker snel uittesten! Dit is een fullsize product en kost €14.-

Dan iets waar ik best blij mee was. Ik heb op de blog van Serena al het één en ander gelezen over het merk Tea Forté en dit is ook het favoriete theemerk van Oprah! Ik ben erg benieuwd naar de smaak van deze thee want hij ruikt heel apart! Dit is een fullsize product en kost €6,50 (16 zakjes)
Dan als laatste de Lemony Flutter Cuticle Butter van Lush! Ik was al bekend met deze cuticle butter omdat Naomi dit heeft gekocht en daardoor weet ik ook dat dit een heel fijn product is. Het smeert fijn uit, trekt snel in en ruikt heerlijk fris! Het is daarom ook niet voor niets één van de beste verkochte producten van Lush! In deze butter zitten voedende ingrediënten zoals avocado, lijnzaadolie, bijenwas en een vleugje citroen en deze ingrediënten zorgen ervoor dat je nagels en nagelriemen zacht en soepel worden! De fullsize versie van dit product kost €10.65 

Ik hoop dat jullie de inhoud van deze blogpost interessant vonden! Ik ben erg tevreden over de Glossybox van deze maand en kijk nu alweer uit naar die van volgende maand! 

Hugs & Kisses!

No Response to "Maart Glossybox 'Bio-tiful'"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes