Powerful Samples

Deze blogpost gaat over samples die ervoor hebben gezorgd dat ik het full size product heb gekocht of ooit nog wil kopen. Dit kunnen samples zijn die ik ooit bij een aankoop heb gekregen, gewoon gratis mee heb gekregen of in één van mijn Glossyboxen zaten. Ik heb tussen de haakjes geschreven waar ik deze samples of mini's bij heb gekregen.





1. Toni & Guy cleanse shampoo for damaged hair (glossybox)
Dit is een hele fijne shampoo. Hij ruikt lekker en het voelt alsof het ook echt iets voor mijn haar doet. Ik heb niet echt beschadigd haar maar ik merk wel dat deze shampoo mijn haar voedt en ervoor zorgt dat ik er makkelijk doorheen kan borstelen.

2. Mario Badescu silver powder (glossybox)
Deze poeder heb ik ooit ergens voorbij zien komen en toen dacht ik nog bij mezelf dat ik die eens uit wilde proberen en ik moet zeggen dat ik hem fijn vind! Je brengt dit poeder aan op plekken waar je onzuiverheden hebt zoals bijvoorbeeld comedonen door een vochtig watje in het poeder te deppen en dit vervolgens op je gezicht te deppen. Het is de bedoeling dat je dit dan even laat zitten en als je het dan weghaalt zijn de onzuiverheden een stuk minder zichtbaar!

3. Batiste dry shampoo (misslipgloss shop)
Dit is de enige sample/mini die ik niet gratis heb gekregen maar zelf heb gekocht. Ik hoorde erg veel goede dingen over de dry shampoo's van Batiste en zag dat Cynthia deze ook in mini flesjes verkocht in haar shop! Hier zit geen geur aan en ik vind hem erg fijn werken! Hij maakt mijn haar niet dof of wit.

4. The body shop tea tree pore minimiser (the body shop)
Dit is de pore minimiser van The Body Shop en het eerste dat mij opviel toen ik dit ging gebruiken was de geur. De geur is erg sterk aanwezig en ruikt niet bepaald lekker. Als je daar eenmaal doorheen gebeten hebt en het op je huid aanbrengt zul je merken dat het wel degelijk iets doet. Mijn poriën waren nog wel zichtbaar dus het is geen wondermiddel maar ik kon wel heel goed verschil zien!

6. Biotherm aquasource nuit (glossybox)
Dit is een hele fijne nachtcremé! Het is een soort gel achtige cremé die verkoelend aanvoelt op je gezicht. Dankzij de gel substantie trekt het supersnel in zonder je huid plakkerig aan te laten voelen. Ik kan deze zeker aanraden als je op zoek bent naar een fijne nachtcremé.

7. Ahava essential day moisturiser (glossybox)
Dit is mijn baby. Deze gezichtscremé ruikt niet alleen ge-wel-dig maar werkt ook nog fantastisch! De cremé trekt enorm snel in mijn huid en zorgt ervoor dat deze ook gevoed aanvoelt. Ik wil deze dagcremé heel graag kopen, het enige nadeel is dat een full size tube ongeveer 36 euro kost en ik dat wel een beetje veel vind voor een dagcremé.

8. Aura by Swarovski (glossybox)
Normaal gesproken blijf ik altijd bij een geurtje als ik het lekker vind ruiken maar deze sample van Swarovski heeft daar verandering in gebracht. Niet alleen is dit flesje enorm mooi dankzij het diamantje op de bovenkant van de dop maar hij ruikt echt super lekker! De geur blijft erg lang hangen en dat vind ik altijd erg belangrijk bij parfums!

9. Catch me by Cacharel (glossybox), 10. Cavalli by Roberto Cavalli (Ici Paris) & 11. Red Sin by Christina Aguilera (glossybox)
Deze drie samples vind ik geweldig. Mijn all-time favoriet is Cavalli van Roberto Cavalli, dit is de eerste parfum die ik ooit heb gekocht waar ik meteen verliefd op ben geworden. Dat is gewoon mijn geur en deze zal ik hoogstwaarschijnlijk altijd opnieuw blijven kopen. De andere twee zijn van Cacharel en Christina Aguilera en deze ruiken ook geweldig en de geuren van deze drie samples bleven super lang hangen dus deze ga ik zeker nog een keer kopen!

12. Clinique high impact mascara (glossybox)
Ik ben heel kieskeurig wat mascara's betreft. Ik koop niet gauw een andere soort als mijn mascara op is. Deze mascara van Clinique heeft wel bewezen dat het zijn werk doet. Hij zorgt voor een mooi volume in mijn wimpers maar veroorzaakt geen klontjes of van die spinnenpoot wimpers.

13. The Body Shop Body Shea body butter (glossybox)
Zoals jullie weten heb ik alleen maar liefde voor de bodybutters van The Body Shop en het is daarom vast ook geen verassing dat deze ook op mijn lijstje komt te staan. Deze body butter ruikt echt om op te eten en smeert superfijn. Ook trekt het voor een butter redelijk snel in en laat geen plakkerig gevoel achter.

14. Casa D' Argane lotion tonique
Dan last but not least is deze tonic en hier komt binnenkort nog een review over dus hier ga ik nog niet teveel vertellen. Deze tonic vind ik erg speciaal om een bepaalde reden die je in de review kunt lezen en deze ga ik sowieso kopen zodra mijn andere tonics op zijn.

Heb jij zelf ook wel eens een full size product gekocht omdat je de sample of mini zo fijn vond?

Hugs & Kisses!




No Response to "Powerful Samples"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes