Favourite male youtubers

Ik heb al eens eerder een blogspot gedaan over mijn favoriete vrouwelijke youtubers die je hier kunt vinden. Het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik er nog ééntje ging maken maar het viel me op dat het alleen maar vrouwelijke youtubers waren terwijl ik toch ook best wel vaak naar mannelijke youtubers kijk. Vandaar dat ik in deze blogpost mijn favoriete mannelijke youtubers aan jullie voor ga stellen dus zet de thee klaar and enjoy!




Alfie
Alfie maakt heel veel leuke videos. Zo heeft hij zelfs Zoe een keer make-up bij hem laten doen. En als hij daar niet mee bezig is, is hij wel grappen aan het uithalen met Sam. Hier kun je zijn youtube kanaal vinden.
Caspar Lee
Hij komt officieel uit Zuid Afrika en deelt sinds kort een appartement met Alfie in Londen. Zijn filmpjes zijn ook echt leuk om naar te kijken, zijn accent is geweldig en ook zijn vlogs zijn super intressant. Hier kun je zijn youtube kanaal vinden. 

Marcus
Dit is Marcus en hij kan echt zo grappig typetjes spelen. Hij verschijnt ook erg vaak in de videos van Alfie of Caspar. Ik vind zijn videos leuk om te kijken omdat hij enorme droge humor heeft en daar hou ik van! Hier kun je zijn youtube kanaal vinden.

Mazzi Maz
''peace, love, rubbergloves'' is de quote die Maz aan het eind van al zijn videos zegt en ik heb werkelijk geen idee waar dat vandaan komt. Net als Sam heeft hij ook meerdere pranks videos opgenomen en de rest van zijn videos zijn ook zeker aan te raden om te kijken. Hier kun je zijn youtube kanaal vinden. 

Joe
Joe is de broer van Zoe en heeft sinds een aantal maanden zelf ook een youtube kanaal. Zijn laatste video is een accent challenge waarin hij verschillende accenten nadoet op verschillende manieren. De manier waarop hij dat soort dingen doet laat me vreselijk hard lachen en de video waarin hij Zoe's make-up doet is ook super grappig! Hier kun je zijn youtube kanaal vinden.

Sam Pepper
Sam is de koning van alle prank videos! Ik lig iedere keer dubbel van het lachen als hij zich bijvoorbeeld verkleed als oud opa'tje en de meest idiote stunts uithaalt. Zijn laatste video heeft hij samen met Mazz gefilmd en die is zeker aan te raden als je wilt lachen! Hier kun je zijn youtube kanaal vinden.

Jack & Finn
Dé tweeling van youtube. Deze jongens zijn niet alleen super knap maar ook super grappig. Ze halen de meest idiote stunts uit en reizen de hele wereld over dat vaak leuke vlogs oplevert. Binnenkort komen hun vlogs van Florida online dus go check them out! Hier kun je Jack's youtube kanaal vinden waar hij samen videos maakt met Finn.



Heb jij nog een leuke mannelijke Youtuber die je met mij wilt delen? Tell me in the comments! 

Hugs & Kisses!

No Response to "Favourite male youtubers"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes