The Body Shop producten


Het is inmiddels geen geheim meer dat ik enorme fan ben van de producten van The Body Shop. In deze blogpost ga ik jullie iets meer over deze producten vertellen en waarom ik ze zo fijn vind. 



Deze twee samples kreeg ik bij een aankoop, volgens mij kocht ik toen de handcreme die later in deze blogpost te zien is. Dit is trouwens een groot voordeel van winkelen bij The Body Shop, je krijgt bij elke aankoop één of meerdere samples gratis. Vaak maakt het niet uit wat je koopt. Ik zelf vind het altijd enorm fijn als ik ergens gratis samples bij krijg want op deze manier kan ik het product testen zonder dat ik er geld aan uit heb gegeven en als ik het dan achteraf een heel fijn product vind kan ik deze kopen. 

Dit keer kreeg ik de Seaweed Mattifying Daycream en de Tea Tree Pore Minimiser. De dagcreme is een lichte en vetvrije creme die belooft snel in te trekken en overtollig vet tegengaat. Ook belooft deze dagcreme het vochtgehalte van de huid op peil te brengen op plekken waar dat nodig is zodat de huid de hele dag in balans blijft. De huid hoort zacht en soepel aan te voelen zonder hinderlijk te glimmen. Dit belooft dus veel goeds en ik ben ook erg benieuwd. Helaas heb ik deze sample nog niet uit kunnen proberen omdat ik eerst mijn Ahava dagcreme op wil maken maar ik zal mijn mening meteen op m'n site zetten zodra ik heb heb getest! 
De Tea Tree Pore Minimiser heb ik wél geprobeerd. Het eerste dag mijn opviel toen ik de sample opende was de geur. Ik kan deze niet omschrijven maar het rook absoluut niet lekker en ik ben nogal kritisch als het gaat om geuren in producten die op mijn gezicht terecht moeten komen. Ik merk na gebruik van dit product niet dat mijn poriën minder groot zijn en het voelt zelfs alsof het mijn huid enorm uitdroogt.
De fullsize dagcreme kost €17,- en de Tea Tree Pore Minimiser kost €10,-

Dan mijn grote favorieten en de reden waarom ik altijd in The Body Shop te vinden ben; de bodybutters! De Mango bodybutter (links) is de eerste bodybutter die ik ooit kocht. Volgens mij was er toen een actie waardoor de de helft van de prijs waren. Na het openen van de pot besefte ik pas hoe het was om echt verliefd te raken op een product. De geur die van deze bodybutters afkomt is geweldig! Zo geweldig dat ik iedere keer de neiging krijg om er een hap uit te nemen! Dit geldt ook voor de Vineyard Peach bodybutter die ik kocht. Deze is wel iets dikker van structuur, terwijl de mango bodybutter juist voor hele droge huid is en de perzik body butter voor gewone droge huid. De geur is net als die van de mango zo echt en zo lekker dat ik het zonde vind om dit te gebruiken. De bodybutters kosten per stuk €16,-



Dan de bodyscrubs! Iets dat natuurlijk niet kan ontbreken als je als een blok gevallen bent voor de bodybutters. Op het plaatje aan het begin van deze blogpost is te zien dat ik ook de perzik bodyscrub had (deze heb ik in combinatie met de bodybutter gekocht) maar deze is helaas al op en ook te zien in mijn emptie products blogpost. Doordat ik de perzik scrub zo enorm fijn vond heb ik besloten daarna de mango scrub te kopen, ook mede omdat ik de mango bodybutter zo fijn vond. Deze scrub is geniaal. Na het scrubben van mijn huid laat dit een soort laagje achter waardoor mijn huid meteen gevoed aanvoelt. Het is geen vettig laagje maar meer een zacht dekentje dat heerlijk ruikt! De bodyscrubs kosten per stuk €15,-

Dit is de handcreme waar ik het al eerder over had in deze blogpost. Eigenlijk is deze handcreme bedoeld voor de rijpere huid. Dit zegt The Body Shop zelf over deze handcreme;
Een kleinere verpakking van de uitzonderlijk lichte, niet-vette, vochtregulerende handcrème voor de rijpere huid. Hij bevat zonnefilter factor 15 om de huid te beschermen tegen UV-straling, en maakt pigmentvlekken minder zichtbaar. 

Wat ik zo fijn vind aan deze handcreme is het feit dat er SPF 15 op staat. Ondanks dat ik hier niet speciaal om vraag als ik een handcreme koop is het wel een pluspunt! Ook de geur van deze handcreme bevalt me prima en dat was ook de reden waarom ik deze kocht! Hij ruikt heerlijk zoet en zacht en trekt ongelofelijk snel in! Iets dat ik enorm belangrijk vind want wat is er nou vervelender dan niks te kunnen op pakken nadat je je handen hebt ingesmeerd? Er is alleen één groot nadeel aan deze tubes, niet speciaal de handcreme. Ik heb mijn handcreme altijd bij me in mijn tas, waar ik ook ben. 2 weken terug kwam ik er dan ook op een pijnlijke manier achter dat deze handcreme's daar niet voor geschikt zijn. De verpakking is van een soort knijpbaar metaal/folie waar ik in het begin helemaal geen problemen mee had. Als je vaker in de tube knijpt beginnen er scheurtje te onstaan en in de mijne zaten letterlijk gaten waar de handcreme uitspoot. Ik zou deze handcreme graag weer willen kopen maar ik zou graag zien dat ze iets aan de verpakking doen. Deze handcreme kost €6,50.

Dan last but not least de lipbutters! Ik weet niet of The Body Shop dit expres doet maar ook deze zijn om op te eten! De geur is zo heerlijk en het ruikt zo echt! Links kun je de Born Lippy Guava zien die zo heerlijk ruikt! Hij verzorgt m'n lippen voldoende maar ik moet het wel vaker dan één keer aanbrengen. Rechts kun je de coconut lipbutter zien. Ik ben een enorme fan van kokos. De geur, de smaak, alles. Het maakt niet uit waar het in zit; ik ben er dol op. Deze lipbutter gebruik ik het liefst 's avonds, dan breng ik hem aan voordat ik ga slapen. Dit doe ik omdat hij nogal een wit laagje achterlaat op mijn lippen. Hij voedt fantastisch en daarom gebruik ik hem 's avonds! Deze lipbutters kosten per stuk €7,-

Ben je bekend met de producten van The Body Shop? Welk product is jouw favoriet of wil je graag nog een keer uitproberen?

Hugs & Kisses! 




1 Response to The Body Shop producten

zaterdag, oktober 19, 2013

Ik ben echt gek op de nieuwe lijn van the Body Shop, de kerstlijn is dat geloof ik. Ken je die al? Volg je mij ook?
www.byprissle.blogspot.nl

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes