Augustus Glossybox


Altijd als ik thuis kom van school of mijn werk en ik dat bekende pakketje op tafel zie staan word ik even blij! Ik hou van pakketjes en helemaal als ik niet weet wat erin zit. De Glossybox van deze maand kost me trouwens niets omdat ik mijn Glossydots heb ingeleverd en dus één box gratis krijg. De Glossydots kun je sparen door elke maand je mening te geven op de site over de producten die je die maand hebt ontvangen of door vrienden uit te nodigen om ook een abonnement te nemen op de box. Per enquête krijg je 20 Glossydots en als je er 1000 hebt kun je ze inwisselen en krijg je één box gratis. 
  
Dit zijn alle producten die ik dit keer heb gekregen. Het eerste dat me opviel was de fles van Anatomicals en als je mij kent of mijn blog leest weet je misschien wel dat ik dit een enorm fijn en leuk merk vind! 

Dit is hem; de Spray Misty For Me Facial Spritz. De producten van Anatomicals hebben altijd enorm leuke teksten op de verpakking en op deze fles staat: ''Not Clint (as in Eastwood), more mint (as in peppermint) and a long list of other co-starring ingredients such as rose, lavender, aloe and witch hazel to leave your skin refreshed and radiant. You could say it's the spray that makes your day''
Dit is een verfrissende spray die je op je gezicht sprayt. Het werkt verkoelend, verfrissend, hydraterend en kalmerend dankzij de lavendel en pepermunt. Iets dat me opviel aan deze spray was dat hij superlekker ruikt en je make-up niet uit laat lopen als je het sprayt nadat je je make-up hebt gedaan. Dit is een full-size product en kost €8,30.


Dit is de Eyeshadow Duo Bronzed Goddes van Modelco. Ik heb al eens eerder een lipproduct gehad (lipstick en lipgloss in 1) via de Glossybox en hier was ik niet zo'n fan van. De kleur paste niet bij mijn lippen en de gloss ruikt naar aardbeien dus ik wist niet wat ik hiervan moest verwachten. Het zijn mooie kleuren, ik draag vaak bruine nude kleuren op mijn ogen dus ik ga deze oogschaduws vast vaak gebruiken. De oogschaduw is goed gepigmenteerd en bevat kleine shimmertjes. Ook zit het in een handig klein doosje met een spiegeltje. Ik heb de applicator aan mijn zusje gegeven omdat ik altijd kwasten gebruik maar ik ben erg tevreden over dit product. Dit is een full-size product en kost €22,-

Dit is handig, dit zijn twee mini verpakkingen; Zendium Mondwater en Prodent White Now. Mini verpakkingen vind ik altijd enorm handig omdat je het heel makkelijk in je tas mee kunt nemen. Het komt best vaak voor dat ik niet thuis slaap en dan zijn dit soort kleine verpakkingen natuurlijk superhandig. Deze producten kosten €1,29 per stuk.

Deze shampoo heb ik weggegeven. Dit is Touch Of Silver glansshampoo en zorgt namelijk volgens Glossybox voor de perfecte kleur blond. Het violet pigment gaat vergeling en verkleuring tegen en neutraliseert de kleur. Ik heb zelf donkerblond haar waarvan ik de onderkant heb geverfd en deze shampoo is geschikt voor blond, grijs of wit haar. Waarschijnlijk, als je bekent bent met Glossybox, denk je nu; maar je hebt toch een beauty profiel ingevuld zodat je producten krijgt die bij jouw haar en huid passen? Ja, dat heb ik inderdaad gedaan en het is dus ook mijn eigen schuld dat ik niet de juiste shampoo heb ontvangen want ik heb per ongeluk bij mijn haarkleur 'blond' aangevinkt terwijl het dus 'donker blond' hoort te zijn.. blond he? De full size versie van dit product kost €4,99.

Als laatst heb ik deze eau de toilette sample en shower gel ontvangen. Dit is de Queen of Gold geur en showergel van Naomi Campbell. Ik heb al eens eerder een parfum van Naomi Campbell gehad die ik erg fijn vond en hier was ik dus ook erg benieuwd naar. Ik heb even op internet gezocht naar de noten in deze eau de toilette aangezien ik enorm slecht ben in het beschrijven van een geur. ''Queen Of Gold is fruitig, houtachtig en orientaals. Het parfum is geïnspireerd op de luxe en kostbare ingredïenten waar vroeger alleen koninginnen en godinnen toegang tot hadden. Naomi Campbell Queen of Gold opent in de top fruitig met sappige peer, zwarte bessen en passievrucht. Het hart van het parfum is houtachtig met pruim, sterjasmijn, fresia en rozenblaadjes. In de basis sluit Queen Of Gold orientaals af met zwarte chocolade, sandehout en vanille. Naomi Campbell Queen Of Gold is aantrekkelijk, glamourous, verleidelijk en vol vrouwelijkheid en zelfvertrouwen'' Bron: www.Parfumwebshop.nl

Ik vind het een lekkere geur die ik veel zal gaan gebruiken en misschien zelfs wel de full size versie van ga kopen die trouwens €15,95 kost en de full size versie van de bodylotion kost €8,95.

Heb jij ook een abonnement op de Glossybox en zo ja, wat vond jij van de inhoud?




No Response to "Augustus Glossybox"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes