Beautiful/motivational quotes


''hoe gaat het met je?'' is een vraag die iedereen wel eens stelt. Het is ook een vraag waarop het grootste gedeelte van de mensheid antwoord met een leugen. Sommige doen dit om een ander niet lastig te hoeven vallen met een lang verhaal, anderen omdat ze de moeite niet willen nemen om eerlijk antwoord te geven maar er zijn ook mensen die niet weten hoe ze antwoord moeten geven. Soms is het heel moeilijk om de juiste woorden voor een situatie of gedachten te vinden. Hoe ga je uitleggen dat je je ongelukkig voelt zonder in het hokje ''depressie'' gedrukt te worden, hoe ga je vertellen dat je iets niet durft omdat je bang bent om te falen zonder het woord ''faalangst'' te noemen omdat dat het niet is. Ik weet zelf uit ervaring hoe moeilijk het soms is om aan mensen uit te leggen hoe je je voelt en in die tijden heb ik heel veel gehad aan bepaalde quotes die vaak precies zeiden wat ik dacht, net zoals bepaalde liedjes dat ook kunnen doen. Een aantal van die quotes heb ik hieronder op geschreven samen met een paar quotes die mij hebben gemotiveerd om door te gaan en positief te blijven denken als ik het allemaal even niet meer zag zitten. 


















De ene quote heeft een diepere betekenis dan de ander maar ze zijn allemaal belangrijk voor me omdat ze allemaal een reden hebben om in deze blogpost te staan. 

Er zijn zoveel quotes die bij mij passen of waar ik kracht uit haal om verder te gaan dus ik ben er zeker van dat er een deel 2 komt. Laat jouw favoriete quotes achter in de comments! 

Bronnen: WeHeartIt & Pinterest

No Response to "Beautiful/motivational quotes"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes