Empties #2

Ik heb weer een doosje vol met lege producten dus het werd weer tijd voor een ''Empties'' blogpost. Dit zijn producten die ik de afgelopen weken heb opgemaakt en doormiddel van deze blogpost laat ik jullie weten wat ik van de producten vond en of ik ze nog een keer ga kopen.



Als eerst deze facial cleanser van Anatomicals. Misschien ken je hem nog van de ''what's in my shower'' blogpost. Dit is een hele fijne facial cleanser. Er zitten geen scrub beads in en hij schuimt ook niet als je het op je gezicht aanbrengt. Het zorgt wel voor een super zacht huidje. Ik koop deze facial cleanser pas weer nadat ik mijn andere heb opgemaakt maar ik kan deze in ieder geval aanraden als je op zoek bent naar een goede cleanser!

Dan twee kleine shampoo flesjes. Links zie je de Cleanse shampoo for damaged hair van Toni & Guy en rechts de Andrélon haar & hoofdhuid bright shine hampoo voor normaal en dof haar. Beide shampoos vond ik erg fijn omdat ze gewoon hun werk deden. Na het wassen met deze shampoos ruikt mijn haar super lekker en het is enorm makkelijk om doorheen te borstelen. Ik ga deze shampoos zeker opnieuw kopen.

Niet één maar twee oogmake-up reinigers! Links de Diadermine eye perfect reinigingslotion en rechts de Nivea reinigingslotion. Ik ben wel tevreden over de lotion van Diadermine, het doet zijn werk en haalt mijn make-up er goed af maar toch kan het niet tippen aan mijn favoriet; de Nivea lotion. Ik vind de geur van de Nivea lotion fijner en het voelt gewoon prettiger aan op mijn ogen. De lotion verwijderd mijn make-up prima en prikt niet. Momenteel heb ik hier nog twee flesjes van liggen dus ik ga niet snel weer nieuwe kopen maar zodra deze op zijn ga ik meteen een nieuwe halen!

Wattenschijfjes, wie gebruikt ze niet? Dit waren gewoon grote wattenschijfjes van de C1000. Het maakt me niet uit welke wattenschijfjes ik koop zolang ze maar niet pluizen. Dan ook nog een klein potje die ik ooit in een Glossybox ontvangen heb. Hierin zaten rode capsules met olie voor je haar. Het is van het merk Cehko, waar ik nog nooit van gehoord heb. De olie in de capsules rook erg lekker maar ik merkte geen verschil in mijn haar dus dat zal ik niet opnieuw kopen.

Drie producten van Dove, de Fine Silk handzeep, de Hair Therapy shampoo en de Beauty Finish deo. Ik vind al deze producten enorm fijn. Ik heb al een tweede handzeep neergezet omdat dit tot nu toe de enige handzeep is die mijn handen niet uitdroogt en dit komt door de hydraterende creme die erdoorheen zit. Ook de shampoo is een grote favoriet. Hij ruikt heerlijk en maakt mijn haren superzacht. De deo koop ik al zolang ik me kan herinneren. Al deze producten zijn inmiddels opnieuw gekocht.

Één van mijn grote favorieten, de Maybelline the falsies volum' express mascara. Deze mascara zal ik waarschijnlijk altijd opnieuw blijven kopen. Hij maakt mijn wimpers langer, dikker en zorgt voor een mooie krul die niet inzakt halverwege de dag. 

Deze nagellakremover van Essence is ook zeer geliefd geweest. Hij verwijderd mijn nagellak erg goed en laat een prettige geur achter van kokosnoot en vanille. En alsof dat nog niet genoeg was verzorgt deze nagellakremover je nagels! 

Dit schreef ik in mijn ''powerful samples'' blogpost over deze nachtcremé: Dit is een hele fijne nachtcremé! Het is een soort gel achtige cremé die verkoelend aanvoelt op je gezicht. Dankzij de gel substantie trekt het supersnel in zonder je huid plakkerig aan te laten voelen. Ik kan deze zeker aanraden als je op zoek bent naar een fijne nachtcremé. Helaas is deze nachtcremé erg duur dus ik denk niet dat er een tijd komt waarin ik deze zal kopen maar ik kan hem dus zeker aanraden!

Dan als laatst twee geur olie's. De geur Spa en Cinnamon. Ik vond deze geuren erg lekker en vond het ook jammer dat ik een andere in het potje moest doen maarja, het is een 4 seizoenen set dus ik moet wel volgens de regels spelen! Als je dus op zoek bent naar een fijne geur olie kan ik dit merk zeker aanraden! 

Ik hoop dat jullie het interessant vonden om te zien welke producten ik de laatste tijd heb opgemaakt.

Hugs & Kisses! 


1 Response to Empties #2

vrijdag, april 12, 2013

Wat veel! Die Anatomicals lijkt me lekker!

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes