Skincare wishlist


Beautysets - Wishlist Skincare



Het maken van verlanglijstjes is iets wat ik enorm leuk vind om te doen. Op deze manier heb je alle spullen die je graag wilt netjes bij elkaar staan en heb je iets om naar uit te kijken als je het krijgt of koopt. Het leek me leuk om jullie een kijkje te laten nemen in mijn vele verlanglijstjes en je misschien op deze manier wel op leuke ideeën te brengen!




1. Origins Out of Trouble Mask
Dit masker heb ik voorbij zien komen in een filmpje van Suzie. Dit masker is perfect voor een vette huid met onzuiverheden. Het haalt de olie van de huid, verwijderd kleverige en dode huidcellen en veegt ergerlijke vuildeeltjes weg. Hierdoor blijft de huid mat, word de ruwe textuur van de huid verfijnt en eventuele uitbarstingen worden voorkomen.

2. Origins Make a Difference Cream
Dit product heb ik voorbij zien komen in een filmpje van Lily. Deze moisturizer belooft niet vettig aan te voelen en de huid diepgaand te bevochtigen. Ik ben al heel erg lang op zoek naar een dagcremé die snel intrekt, goed z'n werk doet en niet vet aan blijft voelen op m'n gezicht en volgens Lily voldoet deze cremé aan al mijn eisen.

3. The Body Shop Tea Tree Mask
Dit is een masker dat onmiddelijk verkoelend werkt en belooft onzuiverheden te verwijderen en overtollig vet te absorberen. Ik ben heel erg benieuwd naar dit masker omdat ik altijd enorm positief ben over de producten van The Body Shop.

4. Origins Drink Up Intensive Overnight Mask
Dit is een masker dat, zoals de naam het al zegt, de hele nacht gedragen word op het gezicht. Op deze manier zorgt het ervoor dat je huid goed gevoed word. Ik heb dit masker voorbij zien komen in een filmpje van Zoe en aangezien zij er erg positief over was heb ik besloten dit ook uit te willen proberen!

5. Bioderma Sensibio H20 
Wie kent deze cleanser inmiddels nog niet? Ik denk dat bijna elke youtuber/blogger hier wel een positieve review over heeft geschreven! Dit schijnt dé perfecte cleanser te zijn en daarom kan deze natuurlijk niet ontbreken op mijn lijstje!

6. Origins Clear Improvement Mask
Soms heb ik het idee dat mijn poriën zo verstopt zijn dat er ook niets uit komt. Dit vind ik echt enorm vervelend omdat het voelt alsof ik niet helemaal schoon ben. Dit masker belooft je poriën volledig te reinigen en alle troep eruit te halen zodat je huid weer opgelucht adem kan halen.

Welk masker of cremé zou jij graag uit willen proberen?

Hugs & Kisses!

No Response to "Skincare wishlist"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes