April Glossybox


Donderdag heb ik de april Glossybox ontvangen. Dit jaar gaat echt enorm snel! Het is alweer bijna mei! Ben je benieuwd wat ik van de producten vind die in deze box zaten? Lees dan snel verder!



Dit is een échte primeur zoals de Glossybox dat zegt. De Lancôme Advanced Génifique. Dit product ligt nog niet eens in de winkels. Het is een Youth Activating serum dat een direct verbluffend effect belooft op alle 10 kenmerken van jeugdigheid. De huid hoort hiervan gladder, voller en steviger aan te voelen en lijntjes direct ,minder zichtbaar te maken. Ik ben erg benieuwd naar dit serum. Het full size product kost €70,60.

Dan een Kiehl's product. Dit is de Aromatic Blends Skin-softening Body Cleanser. Deze body cleanser belooft je huid 24 uur lang een zacht en verzorgd gevoel te geven. Ik ben wel benieuwd naar deze body cleanser maar verwacht er niet teveel van. Veel producten beloven je huid zacht en verzorgd aan te laten voelen en falen hier meerdere keren in. Het full-size product kost €24,-

Dit zijn twee Aquasource BB creams van Biotherm. Wat vind ik het enorm handig dat ze er twee kleuren in hebben gedaan zeg! Meestal als je een foundation of BB cream sample ergens bij krijgt krijg je vaak maar één kleur. Dit is natuurlijk helemaal niet handig als je een donkere huidskleur hebt of juist een hele lichte. Deze BB creams beloven de huid diep te hydrateren en dat is iets dat ik wel belangrijk vind. Ik ga deze BB creams zeker uitproberen! Het full-size product kost €25,-

Er zit ook weer een leuk nagellakje in deze box! Dit is de Mavala Nail Color cream in 183 Pistachio. Ik vind het een handig klein flesje dat je makkelijk mee kunt nemen en de kleur is erg vrolijk! Deze gaat vast nog een keer voorbij komen in één van mijn Instagram foto's. Dit is een full-size product en kost €4,99

Als laatst deze haarspray van Toni&Guy. Deze Creative Extreme Hold Hairspray belooft je haren onder controle te houden. Ik heb zelf heel stijl haar dat niet vaak alle kanten opvliegt waardoor ik niet vaak haarlak nodig heb maar ik moet eerlijk bekennen dat het altijd handig is om te hebben. Omdat dit een klein flesje is kun je dit handig meenemen in je tas. Ik ben altijd erg enthousiast geweest over de producten van Toni&Guy dus ik verwacht hier ook positief over te zijn. Het full-size product kost €11,99

Ik ben redelijk tevreden over de inhoud van deze box. Heb jij ook een abonnement op de Glossybox en wat vond jij van deze producten?

Hugs & Kisses!

No Response to "April Glossybox"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes