Make-up wishlist


Vandaag een make-up wishlist. Ik heb deze lijst al een poosje geleden gemaakt en om eerlijk te zijn heb ik alweer enorm veel nieuwe dingen toegevoegd aan deze lijst dus als je vaker dit soort wishlists wil zien, laat het me dan weten via de reacties! 




1. Bobbi Brown Corrector
Heel veel Youtubers kunnen niet enthousiast genoeg zijn over deze correcter. Ik heb hem ooit een keer voorbij zien komen in een filmpje (ik weet helaas niet meer van welke Youtuber) en hierdoor kon ik zien wat het product nu precies doet. Ik was hierdoor erg nieuwsgierig om het zelf uit te proberen dus vandaar dat hij op deze lijst staat! 

2. Sleek Blush ''Rose Gold''
Mijn favoriete blogger/Youtuber Zoe liet in dit filmpje de Mirrored Pink blush van Sleek zien. Helaas heb ik nog geen site of winkel kunnen vinden waar ze deze kleur verkopen maar ik heb wel even gekeken in de shop van Cynthia (Misslipgloss) omdat ik wist dat zij Sleek producten in haar shop verkoopt. Toen kwam ik terecht bij de prachtige Rose Gold blush van Sleek. Dit is een hele mooie kleur om te gebruiken als blush omdat hij niet té roze is maar ook niet té donker.

3. Mac Lipstick ''Hue''
Ik heb heel vaak van die momenten waarop ik tegen mezelf zeg dat het best een goed idee is om een lipstick van Mac te kopen maar helaas kan ik op dat soort momenten nooit echt een kleur vinden waar ik enorm enthousiast over ben. ''Hue'' is een hele neutrale kleur die heel veel Youtubers en bloggers hebben en ook dagelijks gebruiken. Hierdoor dacht ik dat als ik een Mac lipstick ga kopen dat dit dan de kleur word! 

4. Topshop Lipstick ''Pillow Talk''
Deze lipstick staat ook op deze lijst dankzij Zoe. Het is een hele mooie en vooral schattige kleur roze. Helaas hebben we geen Topshop in Nederland, voor zover ik weet, en hierdoor word het een beetje lastig om deze lipstick te kopen maar ik wil hem absoluut een keer in mijn handen kunnen houden! (klinkt een beetje hopeloos, I'm sorry)

5. Dr. Lipp Nipple Balm For Lips.
FOR LIPS IT SAYS! Laten we dat even duidelijk maken. Nee ik heb geen tepelbalsem op mijn wishlist staan. Toen ik voor het eerst dit product voorbij zag komen in een blogpost kon ik het niet laten om even te lachen (lekker volwassen). Deze lippenbalsem schijnt enorm voedend te zijn voor je lippen en enorm veel mensen zijn hier enthousiast over. 

6. Sleek Blush ''Trio Lace''
Deze blush is enorm mooi. Er zitten twee matte kleuren in en de kleur in het midden bevat subtiele glittertjes. Dit lijken me hele mooie kleuren om in de zomer te dragen omdat ze erg vrolijk en leuk zijn! 

Dit was mijn make-up wishlist en zoals ik al zei heb ik nog véél meer producten die ik nog graag zou willen kopen dus als je nog een keer zo'n blogpost wilt zien laat het me dan weten in de reacties! 

Hugs & Kisses! 

No Response to "Make-up wishlist"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes