New things!


* Deze post stond onder concepten en ik heb werkelijk geen idee waarom ik deze nooit op m'n site heb gezet. Inmiddels heb ik alweer een paar nieuwe dingen gekocht dus die ga ik samenvoegen met de 'oude' dingen die ik heb gekocht!




Ik heb de afgelopen week weer een paar spulletjes gekocht die ik nodig had en dit leek me wel leuk om met jullie te delen. Bij de kruidvat hadden ze deze week een actie '1+1 gratis' op alle producten van Nivea dus omdat mijn oog make-up reiniger bijna op was dacht ik dat het wel een goed idee zou zijn om twee nieuwe flesjes op te halen. Helaas hadden ze deze bij de Kruidvat in Zwolle niet meer en daarom ben ik naar een andere gegaan. Daar vertelde een mevrouw mij dat ze waarschijnlijk uit het assortiment zijn dus ik baalde natuurlijk enorm want ik vind deze make-up reiniger geweldig. In plaats van die reiniger heb ik toen dus maar de waterproof versie genomen (witte Nivea verpakking) maar omdat ik niet zeker wist of ik deze fijn zou vinden heb ik inplaats van een tweede maar een gezichtsreiniger gehaald voor de droge en gevoelige huid. 

Toen ik de Kruidvat uitliep keek ik even snel naar binnen bij de Trekpleister en ik zag daar de oogmake-up reiniger staan die ik bedoelde en overal uitverkocht was! Ik ben meteen naar binnen gelopen en zag dat ze nu een actie hadden waarbij je twee flesjes kon kopen voor vijf euro! Dit is te vergelijken met de actie van de Kruidvat omdat één flesje ongeveer 5 of 6 euro kost. Omdat ik bang was dat deze actie te maken had met het feit dat het uit het assortiment zou gaan heb ik het meteen aan iemand gevraagd. Volgens de mensen die bij de Trekpleister werken gaat deze make-up reiniger bij deze winkel niet uit het assortiment dus mocht het waar zijn dat de Kruidvat deze reiniger niet meer gaat verkopen, kun je altijd terecht bij de Trekpleister! 

Vervolgens heb ik ook nog twee creme's gekocht; de dagcrème en de herstellende nachtcrème van Nivea. Tot nu toe vind ik deze creme's heel erg fijn en de geur is zoals ik ken van Nivea; super lekker! Hoogstwaarschijnlijk maak ik nog een blogpost over deze creme's! 

Last but not least heb ik 3 maskertjes gekocht van Dr. Van Der Hoog omdat ze nu maar één euro per stuk waren bij de Kruidvat. Ik heb gekozen voor Lovely Lily die het natuurlijke bruiningsproces stimuleert, Funny Figs die voedt en beschermt en Madly Mango Melon die vochtregulerend en verkoelend werkt. Ik ga binnenkort nog een blogpost schrijven over mijn favoriete maskers dus hier kun je snel meer over lezen! 

Dit was alles dat ik deze afgelopen week heb gekocht! 


De andere nieuwe producten! 




De afgelopen week heb ik weer een aantal producten gekocht die ik eigenlijk niet echt nodig had maar ik kan gewoon niet met één ding een winkel uitlopen. 

Als eerst deze tonic van Nivea. Ik had altijd de blauwe fles die voor de normale tot gemengde huid is maar mijn huid is echt een ramp gebied. Mijn voorhoofd, neus en kin zijn vet, dit zijn ook de gebieden waar ik altijd last heb van onzuiverheden terwijl mijn wangen gewoon normaal zijn. Omdat ik dus een normaal/gecombineerde/gemengde huid heb zou je denken dat ik dus de blauwe fles moet hebben. Niet dus. Buiten de vettige zone en de normale zone om heb ik ook nog eens een enorm gevoelige huid. Als ik bijvoorbeeld jeuk heb op bijvoorbeeld mijn wang en ik krab daaraan, niet eens hard op gewelddadig, blijft mijn wang de hele dag rood. Net alsof ik er met een staalborstel overheen heb lopen schrobben. Ook heb ik gemerkt dat de tonic voor de normale tot gemengde huid mijn huid heel erg uitdroogt dus heb ik besloten die fles weg te geven aan mijn zusje omdat hij echt nog supervol was en ik heb deze gekocht. Deze tonic bevalt me prima. Hij prikt niet, droogt mijn huid niet uit en voelt fijn aan op mijn huid.

Als je mij kent of als je mijn bodylotion plank in mijn kast heb gezien zul je waarschijnlijk de neiging krijgen om me heel hard voor mijn hoofd te slaan nu. Ik heb echt belachelijk veel bodylotions/butters, zoveel dat ik de helft straks weg kan gooien omdat ze al te lang onaangeraakt zijn. Toch wilde ik deze bodylotion van Dove kopen. Ik had hierover gelezen dat hij erg snel intrekt en dat is iets wat ik nog niet écht heb. Al mijn bodylotions en butters zijn voor de droge en extreem droge huid waardoor ze langer op je huid blijven liggen en dit kan in de zomer erg irritant zijn. Deze bodylotion trekt inderdaad super snel in en ruikt heerlijk dus ik kan hem zeker aanraden als je op zoek bent naar een bodylotion voor in de zomer! 

Hier zit een simpele uitleg bij; ik kan niet iedere keer dezelfde deo kopen. Ik vind dat super irritant omdat ik aan de geur gewend raak of hem niet meer lekker vind ruiken. Daarom kocht ik deze deo van Dove omdat hij lekker fris en zomers ruikt!

Ik heb enorm veel problemen met slapen al sinds ik geboren ben. Altijd als ik in bed ga liggen verlies ik de controle over mijn gedachten en lig ik iedere nacht weer een uur of twee uur lang na te denken over de meest rare dingen. Soms is het zelfs zo erg dat ik gewoon de hele nacht niet slaap of om half vijf in slaap val terwijl ik om half zeven mijn bed weer uit moet. Dit heeft voor veel frustratie gezorgd en ik heb al enorm veel dingen gekocht die beweren te helpen bij een goede nachtrust. Je zou kunnen zeggen dat ik hopeloos ben en gewoon alles in mijn winkelmandje gooi waar het woord nachtrust op staat. In een blogpost van Cynthia heb ik gelezen over deze Bed & Body mist van Rituals. Ik ga hier niet teveel over vertellen aangezien ik hier nog een review over wil schrijven maar ik wil wel even kwijt dat hij ontzettend lekker ruikt! Wil je hier meer over weten dan moet je zeker de review afwachten! 

Mango. Alleen van het woord word ik al blij. Ik ben een enorme mango fan sinds ik winkel bij The Body Shop. Ik heb de mango douchegel, de mango body butter, de mango body scrub en nu ook de mango body mist. Ook heb ik trouwens mango thee die super lekker is en ik zeker aan kan raden als je een thee liefhebber bent net als ik! Deze mango body mist ruikt net zo heerlijk als de scrub en de body butter. De geur blijft alleen niet zo heel erg lang hangen maar dat vind ik op zich niet erg omdat ik niet wil dat ik een hekel ga krijgen aan deze geur. Ik weet nu al zeker dat ik een nieuwe fles ga kopen zodra deze op is! 

Dan twee maskers die ik kocht bij de Kruidvat. Dit zijn de maskers van Freeman, een merk waar ik nog nooit over gehoord had. Vorige week had de Kruidvat een actie waarbij je twee tubes kon kopen voor 5 euro. Ik heb gekozen voor de clay mask en de peel off mask maar er waren nog veel meer soorten! De reden waarom ik voor deze twee heb gekozen is omdat de één hard word en de ander een soort velletje word op je huid die je eraf kan trekken. Ik ben enorm fan van velletjes trekken. Als ik een korstje heb of als ik verbrand in de zomer kan ik er nooit afblijven. Ook hou ik van maskers die hard worden omdat ik dan altijd het gevoel heb dat ze echt werken! Ook hier komt nog een review over! 

Deze maskers heb ik al eens eerder gekocht maar dan als cadeautje voor Naomi. Zij was erg positief over deze maskers en heeft zelfs een review geschreven over het bubblegum masker die je hier kunt lezen. Mijn zusje is de laatste tijd ook steeds meer bezig met het verzorgen van haar huid. Ze is nu 14 jaar en het enige dat haar motto was; hoe meer lagen make-up op mijn gezicht, hoe beter. En dit heeft er natuurlijk voor gezorgd dat haar huid steeds meer ging protesteren. Ik probeer haar op een hele strenge manier steeds vaker te vertellen dat ze haar huid goed moet verzorgen en iedere avond haar make-up eraf moet halen dus leek het me wel leuk om samen met haar deze maskers uit te proberen. Ik weet nog niet helemaal zeker of ik hier een review over ga schrijven.

Dit waren al mijn beauty aankopen van de afgelopen maand. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik allemaal gekocht heb! 

Hugs & Kisses!

No Response to "New things! "

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes