Beauty by Cynthia


Zaterdag 13 april heb ik Cynthia (Misslipgloss) mogen ontmoeten en ik heb haar boek Beauty gekocht. Zoals de meeste misschien weten woont Cynthia in Zwolle. Ik ga in Zwolle naar school en ik loop zelfs stage in Zwolle dus toen ik hoorde dat zij haar boek ging signeren bij een boekhandel in Zwolle was de keuze om te gaan snel gemaakt. Samen met Naomi ben ik daarheen geweest en wat was het leuk! Ik zal jullie eerst even iets over het boek vertellen en daarna over de ontmoeting en de signeersessie.




In het eerste hoofdstuk schrijft Cynthia over hoe alles eigenlijk begonnen is. Waarom ze is begonnen met bloggen en in de hoofdstukken daarna legt ze uit hoe ze zo succesvol is geworden. Dit gedeelte van het boek was meteen een grote favoriet van mij aangezien je hier heel veel van kunt leren als je zelf ook graag een succesvolle blog wilt hebben.


Een leuke introductie!

Dit boek heeft me heel veel nieuwe dingen geleerd. Ook voor meisjes die bijvoorbeeld net beginnen met make-up en huidverzorging is dit een enorm leerzaam boek. Cynthia legt in hele simpele woorden uit waarom reinigen bijvoorbeeld zo belangrijk is, welke ingrediënten je beter kunt vermijden als je een goede dagcrème of reiniger zoekt etc. Door het hele boek heen vind je tips waar je heel veel van kunt leren en die gewoon enorm handig zijn. Ook legt ze in hele simpele stappen en met duidelijke afbeeldingen uit hoe je je wenkbrauwen in kunt vullen, hoe je die mooie ooglook moet maken, hoe je de perfecte winged eyeliner kunt maken etc. Ook legt ze uit hoe je ervoor kunt zorgen dat je make-up de hele dag blijft zitten, welke beautyproducten je absoluut in je handtas moet hebben of mee moet nemen als je naar een warm of juist koud land op vakantie gaat en waarom SPF nou zo belangrijk is. 


Wat ik zo leuk vind aan dit boek is dat het heel persoonlijk is. Ondanks dat je elke dag kunt lezen wat Cynthia vind van een bepaalde mascara of reinigingsproduct ken je haar natuurlijk niet persoonlijk. Je weet wat ze leuk en minder leuk vind en je weet dankzij Twitter en Instagram wat ze aan het doen is maar het blijft apart om haar in het echt te ontmoeten en haar boek te lezen. Dit is geen boek dat je aan de kant legt als je het gelezen hebt. Dit is een boek dat je overal mee naar toe kunt nemen en dat ene hoofdstuk nog een keer kunt lezen als je op zoek bent naar die ene tip of hoe je ook alweer de perfecte winged eyeliner maakt. 


Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje zenuwachtig was om Cynthia te ontmoeten. Omdat ik elke dag in Zwolle ben heb ik haar natuurlijk wel eens gezien. Toch durfde ik haar niet aan te spreken omdat ik altijd bang ben dat je dan net op het verkeerde moment die persoon lastig valt. Straks is ze heel erg druk bezig met iets, moet ze ergens op tijd zijn of komt ze net bij een afspraak weg en wilt ze eigenlijk zo snel mogelijk naar huis om lekker te ontspannen en ik kan me voorstellen dat je dan niet zit te wachten op een lezeres die even hallo wilt zeggen. Dit is trouwens mijn gedachtegang want Cynthia heeft heel vaak duidelijk gemaakt via Twitter of haar site dat ze het helemaal niet erg maar juist leuk vind als je hoi zegt. Naomi en ik waren letterlijk als tweede aan de beurt om ons boek te laten signeren (beter te vroeg dan te laat aanwezig zijn zeg ik altijd) en Cynthia was echt super aardig! Ze vond het enorm leuk om onze vragen te beantwoorden. Het was echt heel leuk, ze is in het echt een enorm positieve vrouw en ik zie haar echt als mijn voorbeeld. 



Ben jij nog op zoek naar een boek dat vol staat met alles dat met make-up te maken heeft? Koop dan absoluut het boek Beauty van Cynthia! 

Hugs & Kisses! 

No Response to "Beauty by Cynthia"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes