Rituals Calming Bed & Body Mist




In deze blogpost heb je dit product al voorbij zien komen en nu ga ik je daar iets meer over vertellen. Ben je benieuwd naar deze calming bed & body mist? lees dan snel verder! 




Rituals is één van mijn favoriete merken als het gaat om design. Ik vind letterlijk alle producten van Rituals prachtig om te zien en dat is zeer belangrijk tijdens het koop proces. Toen ik hoorde dat Rituals een soort ''pillow spray'' had ben ik bijna meteen naar de winkel gerend om er ééntje te halen. 

Al sinds ik heel klein ben heb ik problemen met slapen. Als ik in bed ga liggen maken mijn hersenen overuren. Ik ga nadenken over wat ik die dag allemaal heb gedaan, wat er mis had kunnen gaan, wat ik anders had kunnen doen, waarom ik bepaalde dingen heb gedaan etc etc. Dat zorgt er heel vaak voor dat ik pas enorm laat in slaap val en de volgende morgen absoluut mijn bed niet uit kan komen. 

Deze spray is niet alleen voor op je beddengoed maar ook voor op je lichaam en dit is een groot pluspunt. Volgens Rituals zorgt deze spray voor een goede nachtrust. De rustgevende ingrediënten zoals Yi Yi Ren en witte lotus bevorderen het rustig inslapen en meditatie. Deze spray laat geen vlekken achter op je beddengoed en bevat geen alcohol waardoor deze zeer geschikt is voor de gevoelige huid. 

Zoals ik net al zei vind ik het design van Rituals producten geweldig. Het ziet er altijd zo mooi en rustig uit. Ook deze verpakking ziet er geweldig uit en bevat een paar mooie teksten;

''Empty yourself of all thoughts. Let your mind rest at peace.''


Zoals je kunt zien is de binnenkant van het doosje waar de spray in zit, rood. Dit had ik niet verwacht maar is een leuke verrassing. 

De spray ruikt echt super lekker! Ik ben enorm slecht in het omschrijven van een geur so don't be too hard on me please; De geur kan ik omschrijven als heel rustig en schoon. Het ruikt absoluut niet zoet en daarom is het een perfecte geur om mee in slaap te vallen. De geur blijft enorm lang in mijn beddengoed hangen dus het is ook nog eens zuinig in gebruik, ik hoef namelijk niet elke avond mijn kussen te sprayen. 

Ik kan niet echt zeggen dat ik merk dat ik door deze spray beter in slaap val maar ik voel me wel meteen rustig als ik dit ruik. Misschien dat het werkt zonder dat je het door hebt of dat het gewoon even tijd nodig heeft. Deze spray blijft wel op mijn nachtkastje staan want de geur is gewoon fantastisch. Als je deze bed & body mist ooit in de winkel ziet staan moet je zeker even ruiken! Dit product kost €16,50 en is onder andere te koop bij de DA.

Welke producten of gewoontes heb jij om goed in slaap te vallen?

Hugs & Kisses!







1 Response to Rituals Calming Bed & Body Mist

zondag, november 01, 2020

Is deze Yin Calming bad & bed mist nog te koop? Kunnen jullie deze mist weer in de collectie terugbrengen. In deze Coronatijd zou het voor veel mensen die slecht slapen een verlichting zijn.

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes