Empties #3


Het is weer zover; ik heb weer een paar producten opgemaakt. Dit keer zijn het er meer dan normaal en dat komt omdat ik mezelf heb verboden om nieuwe producten te kopen zoals bijvoorbeeld een bodylotion, terwijl er nog meerdere flessen in mijn kast staan. Ik had echt heel veel producten die bijna op waren en deze heb ik eerst opgemaakt voordat ik nieuwe gekocht heb. Ben je benieuwd naar alles wat ik de afgelopen tijd heb opgemaakt? Lees dan snel verder! 


Als eerst deze poriënsluitende zuiverende lotion van Garnier. Deze lotion heb ik al een hele poos geleden gekocht en heb hem ook een hele tijd niet gebruikt. Ik weet niet precies wat ik hierover moet zeggen. Zodra je het op een watje doet en het aanbrengt op je gezicht heb je echt het gevoel dat alles uit je gezicht word gezogen, maar dan niet op een goede manier. Het voelt echt super uitdrogend en heel agressief. 

Dit is waarschijnlijk een product waarbij je denkt; jeetje Kimberly wat moet je daar in hemelsnaam mee. Ik hou enorm van de geur van Zwitsal en deze haarlotion gebruik ik dan ook regelmatig, voornamelijk als ik onder de douche wegkom. Het is heel waterig en laat mijn haar super lekker naar baby's ruiken. Zodra ik mijn andere haarserums heb opgemaakt ga ik deze haarlotion van Zwitsal absoluut weer kopen! 

Dit Intense Repair haarmasker van Dove heb je al waarschijnlijk voorbij zien komen in deze blogpost. Ik vind dit een heel fijn masker, het zorgt ervoor dat ik enorm makkelijk door mijn haar kan borstelen na het douchen, de geur is geweldig en het maakt mijn haren super zacht. Ook beschermt dit masker mijn haar tegen beschadigingen.

Nog drie haarproducten van Dove. Dit zijn van links naar rechts de; Dove Hair Therapy Shampoo, Dove Hair Therapy conditioner en de Dove Hair Therapy Daily Conditioner. Het is geen geheim dat ik de haarproducten van Dove geweldig vind en dat is dus nu ook te zien. Ik gebruik onder de douche altijd eerst de shampoo en daarna één van de conditioners. Meestal kies ik voor de conditioner in de tube omdat je deze dagelijks kunt gebruiken en je hier minder van nodig hebt dan de andere conditioner. Als je op zoek bent naar producten die je haar zacht maken en lekker laten ruiken kan ik je deze lijn absoluut aanraden. Dove heeft ook een lijn voor beschadigd en gekleurd haar. 

Dit is de limited edition Dove Winter Care bodywash. Ik weet niet precies waarom ze dit limited edition noemen want het staat echt al eeuwen in de winkel.. Dit is een hele fijne showergel met een hele fijne, subtiele geur. Het is niet zo dat ik deze showergel MOET hebben in de winter want ik merk niet dat het mijn huid extra voedt maar hij ruikt wel lekker. Hoe kan het ook anders, het is van Dove.. 

Oh wow, nog meer Dove. Dit is een bodylotion die al zo vreselijk lang in mijn kast staat dat ik bijna zeker wist dat hij niet lang meer goed zou zijn. Dit is de Silky Nourishment bodylotion van Dove met subtiele glinstertjes. Deze bodylotion trekt super snel in en laat geen vettig laagje achter. Het enige waar ik wel een beetje problemen mee heb zijn de glittertjes want soms zie je er bijna niets van terwijl je op andere momenten erbij loopt als discobal. Ik heb nog enorm veel bodylotions staan dus ik ga deze voorlopig nog niet opnieuw kopen.

Dit is het laatste Dove product, I promise. Dit is de Dove Maximum Protection deo stick in de geur Fresh. Deze deo sticks zijn heel erg fijn want ik heb gemerkt dat ze er echt voor zorgen dat je de hele dag niet naar zweet ruikt. Deze sticks verzorgen je oksels en blijven de hele dag fris ruiken. Het enige nadeel is dat je ze niet in je tas kunt doen want ik heb gemerkt dat, zodra ze niet rechtop staan, alle crème eruit loopt en je hebt letterlijk alles eronder zitten.


Dit is al eens eerder voorbijgekomen in een Empties post. Dit is de oogmake-up reiniger van Nivea. Ik zal het even kort houden aangezien ik hier al vaker over heb geschreven. Hij reinigt prima, prikt niet, irriteert niet   en verzorgt je wimpers.

Daar is hij weer! De mango Bodyscrub van The Body Shop. Ook deze heb je kunnen zien in de blogpost over producten die bijna op waren. Deze scrub zal ik altijd opnieuw blijven kopen. 

Dit is een sample van de Mango showergel van The Body Shop die ik gratis kreeg bij een aankoop. Deze showergel is echt super lekker. De geur blijft nog lang op je huid zitten. 

Dit is de Casa 'D Argane lotion die ik ooit kreeg in een Glossybox. Toen ik het flesje zag dacht ik dat ik daar niet zo lang mee zou doen maar het verbaast me echt hoe lang je doet met zo'n klein flesje. Ik vond deze tonic heel erg fijn. Als je het aanbrengt op een watje blijft de kleur paars en deze vervaagt als je je gezicht ermee reinigt. De geur was erg prettig en ik zou deze lotion absoluut weer willen kopen.

Als laatst deze kaars die ik bij de Action heb gekocht. Dit was de Fresh Aqua versie en deze rook echt geweldig fris. Zoals je kunt zien zit er nog kaarsvet aan de zijkanten. Ik ga binnenkort laten zien hoe je je kaars nog een keer kunt gebruiken nadat hij ''opgemaakt'' is! 

Dit waren de producten die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt. Ik hoop dat je het interessant vond om te lezen! 

Hugs & Kisses! 







2 Response to Empties #3

vrijdag, juni 28, 2013

Leuke dingen! Hahah en die haar lotion.. had ook niks anders kunnen verwachten

vrijdag, juni 28, 2013

OMG IK KAN REAGEREN

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes