Haul time!

Zoals je misschien wel weet heb ik de laatste tijd enorm hard moeten leren voor mijn examens. Gelukkig is die vreselijke tijd nu voorbij en heb ik officieel zomervakantie! Omdat ik mezelf wilde belonen voor al mijn harde werk heb ik een paar dingetjes gekocht. Ben je benieuwd naar die dingetjes? Lees dan snel verder !

Over de meeste producten komt nog een review dus ik ga er nog niet teveel over vertellen in deze blogpost.




Dit leuke tasje kocht ik bij Shoeby Fashion. Hieronder kun je zien dat de binnenkant felgroen is, iets dat ik erg leuk vond. Ik vind dit soort tasjes altijd heel erg leuk en handig omdat je ze kunt gebruiken als je niet zoveel me hoeft te nemen maar je kunt ook het hengsel eraf halen en er make-up of andere dingen in doen. 
Zoals je kunt zien zitten er kleinere vakjes in het tasje zodat je bijvoorbeeld je telefoon daar in kunt doen en deze niet de hele tas door hoeft te stuiteren. Dit tasje was €10,17. 

De kruidvat had laatst een actie; 1+1 gratis op alle producten van Maybelline. Helaas was ik net te laat om daar gebruik van te maken en was daarom ook erg blij om te zien dat de Etos de week daarna deze actie had! Ik heb meteen mijn favoriete mascara; Maybelline The Falsies meegenomen en heb besloten ook de Maybelline The Rocket mee te nemen in de waterproof versie. 

Ik ben daarna ook nog even de Rituals binnen gelopen en dit is een goed voorbeeld van een winkel waar ik niet met lege handen naar buiten kan komen. Het ruikt er altijd zo lekker! Ik heb besloten deze bodymist te kopen. Deze heet de Blossom Water Cherry Clossom en het is een relaxing bodymist. Deze bodymist ruikt echt enorm lekker. Ik heb deze bodymist gekocht voor €16,50.

Deze Color Boost Glossy Finish lipsticks van Bourjois stonden al op mijn verlanglijstje vanaf het moment dat Cynthia (Misslipgloss) erover schreef. Ik heb de kleuren 04 Peach On The Beach en 01 Red Sunrise gekocht. Deze kosten €9.99 per stuk bij de Etos.

Zoals je in deze blogpost hebt kunnen lezen is mijn Dove deostick opgegaan. Ik heb meteen een nieuwe gekocht omdat ik deze zo fijn vond en heb gekozen voor de geur GoFresh die ruikt naar komkommer en groene thee. Deze deosticks kosten €7.89 bij de Etos.

Ik hou van nude oogschaduws en het is daarom ook vast geen verassing dat ik dit Absolute Nude eyeshadow palette van Catrice heb gekocht. Deze kleuren zijn echt perfect voor een mooie nude ooglook. Dit palette kost €4,99 bij de Kruidvat.

Dit is iets waar ik heel erg benieuwd naar was. De make-up kwastenreiniger van de kruidvat. Ik heb deze meegenomen om uit te testen en als je benieuwd bent naar wat ik er van vind moet je mijn blog zeker in de gaten houden! 

Dit is een geur waar ik niet genoeg van kan krijgen. Ik heb hem ooit een keer op mijn pols gespoten in een winkel omdat ik erg benieuwd was hoe hij rook omdat ik alleen maar rare dingen gewend ben van Lady Gaga. Tot mijn verbazing ben ik helemaal verliefd geworden op deze Black Fluid en heb hem dus gekocht. Deze parfum kost €26.99 bij de Etos.


Dit is een leuk zomers en fris kleurtje! Uit ervaring weet ik dat de nagellak van Essie super goed dekt en lang blijft zitten. Dit is de kleur Off The Shoulder en kost €9,99 bij de DA en Etos.

Deze etagiere heb ik voor €7.99 gekocht bij de Blokker. Ik begin langzaamaan steeds meer parfums te verzamelen en ik vind dat altijd heel leuk staan op een leuk schaaltje of zoals ik dus van plan ben; op een etagiere. 

Als je Amerikaanse of Engelse Youtubers kent of hun blogs leest ken je dit product waarschijnlijk al. Dit is de Eight Hour Cream van Elizabeth Arden en dit schijnt een wondercrème te zijn. Deze kocht ik bij de Kruidvat voor €10,- en ik laat jullie snel weten wat ik er van vind! 
Dan zijn we aangekomen bij het laatste onderdeel; sieraden! Ik hou van grote opvallende sieraden en daarom heb ik me ook flink uit geleefd in de sieradenwinkeltjes. Deze armband heb ik voor €7.95 gekocht bij de Bijou Brigitte in Zwolle en op het bonnetje staat dat dit een herenarmband is maar om heel eerlijk te zijn ben ik het daar niet mee eens. De schakels zijn niet supergroot en als ik hem om heb staat hij echt heel leuk, helemaal in combinatie met een paar gekleurde kleinere armbandjes. 

Deze 'above the knuckle' ringetjes heb ik gekocht bij de Six in Zwolle. Ik vind het heel erg leuk staan bij mezelf. Eerst dacht ik dat je dit soort ringen heel makkelijk verliest omdat ze niet over je knokkel gaan maar erboven maar dit valt reuze mee. 

Deze ketting heb ik ook gekocht bij Bijou Brigitte en deze was €9.95. Je kunt de lengte van de ketting zelf bepalen en ik draag hem redelijk kort zodat ze vorm mooier uitkomt boven een shirtje.

Deze ketting komt ook bij de bovenstaande winkel weg en deze was €7.95. Dit is een behoorlijk zware ketting, terwijl hij juist heel licht lijkt, en de kleur lijkt op de foto meer goudachtig maar in het echt is het een beetje rosegold.

Als laatst deze twee ringen die ik in combinatie heb gekocht met de Infinity above the knuckle ring. 

Dit waren alle dingen die ik de laatste tijd gekocht heb! Ik hoop dat je het interessant vond! 

Hugs & Kisses! 

1 Response to Haul time!

maandag, juli 01, 2013

Jeetje Kim wat dacht je, studiefinanciering is binnen en we gaan helemaal los? Wel leuke dingen hoor!!

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes