Juni Glossybox

Whoop whoop! De Glossybox has arrived! Ben jij benieuwd wat ik deze maand heb ontvangen? Lees dan snel verder! 



Het thema van deze maand was Affordable Favorites en dat betekent dat de producten die in deze box zitten allemaal niet super duur zijn zodat je ze zelf kunt kopen als ze op zijn. Dit vind ik heel erg handig omdat ik heel vaak iets wil kopen dat ik via de Glossybox heb gekregen maar vaak is het heel erg duur. 


Dit masker was het eerste dat me op viel. Dit is het Acne Killer Peel Off Mask en misschien ken je dit, net zoals ik, via Facebook. Ik zie enorm vaak die reclame op Facebook waarbij vrouwen dit zwarte masker op hun gezicht hebben en er word beweerd dat dit masker alle onzuiverheden in slechts enkele minuten verwijderd. Ik heb het idee dat dit een enorm agressief masker is en ik heb een super gevoelige huid dus ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen... Dit is een full size product en kost €3.99.


Dit is de Ultimate Beauty Oil van Garnier. Het is een droge body olie verrijkt met 4 natuurlijke oliën; argan, macadamia, amandel en roos! Deze olie ruikt echt enorm lekker fris en ik ben enorm nieuwsgierig hoe dit gaat aanvoelen op mijn huid. Omdat het een olie is verwacht ik er niet teveel omdat olie vaak heel lang op je huid blijft liggen en niet intrekt. Dit is een full size product en kost €5.99.



Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar. Dit is de Max White One tandpasta van Colgate. Deze tandpasta belooft je tanden in één week één tint lichter te maken. Ik ben hem al aan het uittesten en laat snel weten wat ik ervan vind! Dit is een full size product en kost €3.99.


Dit is de mascara van Miners Cosmetics. Ik heb nog nooit van dit merk gehoord dus ik heb geen idee of het een goede mascara is. Ik vind de verpakking er wel heel erg goedkoop uit zien en het borsteltje, dat je op de foto hieronder kunt zien, ziet er niet al te goed uit. 

Het borsteltje ziet er heel erg goedkoop uit en ik betwijfel of dit wel goed gaat werken. Dit is een full size product en kost €5.95.


Nog een merk waar ik nog nooit van gehoord heb; Dermo Rassoul. Deze roll-on deodorant bevat een natuurlijke vochtinbrengende factor en geen alcohol, dat weer een pluspunt is. Schijnbaar is dit een bekend merk in Spanje dus ik ben erg benieuwd om dit uit te proberen! Dit is een full-size product en kost €4.00.


Ook zat er een waardebon in van Zalando. Hiermee krijg ik tien euro korting op een aankoop van minstens vijftig euro. Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit iets bij Zalando besteld dus ik weet niet of ik deze waardebon ga gebruiken maar het is leuk om te krijgen! 


Yes! Een droogshampoo van Batiste. Ik vind droogshampoo's super handig en ik ben enorm fan van het de droogshampoo's van Batiste. Dit is de geur tropical die ruikt naar kokosnoot en tropisch fruit. Ik heb natuurlijk meteen even geroken en hij ruikt heerlijk naar kokosnoot en voor als je het nog niet weet; ik hou van de geur van kokosnoot! Dit is een full size product en kost €2.02. Deze flessen zijn ook in groot formaat te krijgen. 

Dit was de inhoud van de Glossybox van deze maand. Ik ben zeer tevreden over deze box omdat er allemaal full-size producten in zitten en ik ze allemaal erg leuk vind! Ik ben heel erg nieuwsgierig naar het peel off masker maar tegelijkertijd ook een beetje bang... heb jij ook een abbo op de Glossybox en zo ja, wat vond jij van de inhoud?

Hugs & Kisses! 


1 Response to Juni Glossybox

maandag, juli 01, 2013

Leuke inhoud! Ik ben wel echt benieuwd naar dat acne killer masker aangezien jouw huid al rood word als ik je een klein duwtje geef

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes