Wat ik heb gekocht bij de Action!

De Action is zo'n typische winkel waar ik uren in rond kan lopen en mijn kar steeds voller kan gooien. De producten die je hier kunt kopen kosten echt bijna niks en ze hebben er alles! Het is een hele handige winkel als je bijvoorbeeld op jezelf gaat wonen want ze hebben er supergoedkoop bestek, borden, pannen, handdoeken etc. Ook hebben ze er een aantal beautyspulletjes. Ik kon het niet laten om een aantal dingetjes te kopen en als je benieuwd bent naar wat ik allemaal heb gekocht moet je vooral verder lezen! 
Ik dacht heel erg slim te zijn door het bonnetje te bewaren zodat ik de prijzen erbij kon zetten maar helaas is het bonnetje spoorloos verdwenen tijdens mijn verhuizing. Ik ben namelijk twee en halve week niet thuis geweest. Als ik het bonnetje nog ergens tegenkomen zet ik direct de prijzen erbij! 

Deze letters vond ik echt heel erg mooi. Er waren verschillende woorden maar dit woord wilde ik graag hebben. Deze letters kun je ophangen maar ik heb het momenteel rechtop staan boven mijn bed. 

Deze Dove zeepjes heb ik gekocht omdat ik de DIY scrubblokjes van Mascha na wil maken. Deze zeepjes ruiken trouwens heel erg lekker! 

Ik had al eens eerder geurkaarsen gekocht bij de Action. Toen had ik Fresh Flowers, Fresh Aqua en Lovely Berries gekocht en deze roken allemaal heel erg lekker! Naomi heeft ooit eens Pure Zen gekocht en vertelde me dat deze heel erg lekker rook dus deze heb ik ook meegenomen. Deze kaars ruikt heel lekker fris en rustgevend.

Ik kan niet meer zonder mijn douchepuffs. Deze dingen zijn zo ontzettend handig! Ze scrubben je huid lichtjes en je hebt maar heel erg weinig douchegel nodig om je hele lichaam ermee schoon te maken omdat de douchepuffs heel erg goed schuimen. De reden waarom ik deze heb meegenomen is omdat ik vind dat ik er nooit genoeg kan hebben! 

Mondwater is soms best wel prijzig in de drogisterij en ik weet uit mijn hoofd dat deze Aquafresh mondwater €1,67 was. Voor zo'n grote fles mondwater vind ik dat absoluut niet duur. Het enige nadeel aan deze mondwater is dat hij best scherp is. Ik ben er bijna zeker van dat dit aan mij ligt want ik vind alle mondwaters te scherp en hou het dan ook nooit langer vol dan tien seconden. 

Als laatst heb ik deze neusstrips gekocht. Hier zijn de meningen erg over verdeeld; de één vind ze geweldig terwijl de ander geen verschil merkt. Ik heb ze al uitgeprobeerd en laat jullie snel weten wat ik er van vind! 

Ken jij de Action en zo ja, heb je er al eens iets gekocht?

Hugs & Kisses! 

1 Response to Wat ik heb gekocht bij de Action!

maandag, juli 01, 2013

I love the action, die kaars is fijn he?? En Listerine heeft ook mondwater die minder scherp is, tenminste dat staat op de verpakking.. Hij is alleen wel iets duurder.

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes