Ik heb pan geraakt!


Who doesn't love that moment when you hit pan? Deze blogpost staat helemaal in het thema van 'pan raken' en producten die net niet helemaal op zijn. Lees snel verder! 


Het raken van pan is iets dat bij mij niet zoveel voorkomt. Vaak heb ik tegen de tijd dat het zover is wel weer iets nieuws gekocht dat ik toch net iets beter vind werken. Gelukkig heb ik ook een paar producten waar ik zoveel van hou dat ik ze bijna elke dag gebruik en daar raak je dan natuurlijk op een gegeven moment de bodem van. Ik vind het altijd super intressant om dit soort filmpjes en blogposts te lezen omdat, als iemand een product bijna of helemaal opgebruikt heeft, je er zeker van kunt zijn dat hij of zij er ook een goede mening over heeft. Als ik je ga vertellen dat ik die ene bodybutter van de Kruidvat niet goed vind na twee keer gesmeerd te hebben kom ik natuurlijk niet helemaal overtuigend over. 


Als eerst de poeders! Dit is de Skin Finish poeder van Catrice in '020 natural beige'. Zoals je kunt zien heb ik deze enorm vaak gebruikt. Op de achterkant staat dat de poeder een matterende werking heeft die de hele dag zichtbaar is. Dat laatste is niet helemaal waar. Het kan aan mijn huidtype liggen maar mijn huid blijft niet de hele dag glim-vrij als ik deze poeder heb gebruikt. Ik heb er absoluut geen probleem mee om 1 of 2 keer per dag bij te poederen, maar als jij dat niet fijn vind en net als mij een vette huid hebt kan ik deze poeder niet aanraden. 


De reden waarom er twee poeders zijn waarvan ik de bodem heb geraakt is omdat ik deze poeder van Rimmel heb ontdekt tijdens het gebruiken van de Catrice poeder. Dit is de Stay Matte poeder van Rimmel in '003 peach glow'. In tegenstelling tot de Catrice poeder staat er op de achterkant van deze verpakking dat de poeder ervoor zorgt dat je 5 uur lang glim-vrij blijft en dat heb ik zelf ervaren. Deze poeder zorgt ervoor dat mijn T-zone de hele dag door niet gaat glimmen en ook krijg je geen poeder effect. 



Dit is de Mango Body Scrub van The Body Shop. Ik ben iemand die met een flesje water en een slaapzak zich prima kan vermaken in The Body Shop. TBS heeft gewoon alles wat je nodig hebt; make-up, gezichtcrème's, reinigers, bodybutters, bodylotions, shampoos etc. Niet alleen hebben ze enorm veel keuze maar de geuren van de producten zijn om bij weg te dromen. Zoals je kunt zien heb ik deze scrub zovaak gebruikt dat ik hem waarschijnlijk nog maar één keer kan gebruiken. Deze scrub laat een laagje achter op mijn huid waardoor deze super zacht aanvoelt en de hele avond en de volgende ochtend (ik douche meestal 's avonds) blijft hangen.



Je kunt natuurlijk niet zomaar je lichaam scrubben zonder daarna de Mango Body Butter te gebruiken. Deze body butter is al eens vaker voorbij gekomen op mijn site en ik kan nog steeds de juiste woorden niet vinden om hem te omschrijven. Omdat het een bodybutter is trekt het wel iets minder snel in waardoor je iets langer een gevoel van een vette huid hebt, in de winter en herfst maanden vind ik dit niet erg maar ik ga waarschijnlijk geen bodybutters gebruiken in de zomer omdat het dan al warm is en je helemaal niet zit te wachten op een plakkerige huid. De geur van deze body butter blijft net als de scrub superlang hangen en zodra deze op is zal ik meteen naar de winkel rennen om een nieuwe pot te halen. Op de foto hieronder kun je de structuur van de bodybutter zien;


Deze butter heeft een romige structuur en smeert daardoor makkelijk uit. 



Dit is de perzik body butter van TBS. De structuur van deze bodybutter is iets dikker en harder waardoor het smeren iets moeilijker is en deze butter trekt nog net iets langzamer in. Dit is echt één van mijn favoriete producten om mijn lichaam mee in te smeren in de winter. Op de foto hieronder kun je de structuur van de bodybutter zien;


De butter heeft een beetje een boter achtige structuur maar smelt zodra je begint te smeren. 



Om het rijtje even af te maken heb ik ook nog deze lip butter van TBS. Dit is de coconut lip butter en deze gebruik ik elke avond voordat ik ga slapen. De reden waarom ik deze lipbutter 's avonds gebruik is omdat het een wit laagje achterlaat op je lippen. Ook zitten er hele kleine scrubdeeltjes in waardoor ik mijn lippen de ultieme behandeling kan geven waardoor ze 's ochtend baby glad zijn. 


Last but not least is deze Intense Repair Hair Mask van Dove. Mijn haar is niet echt beschadigd of droog maar ik vind het een fijn idee om het eens in de zoveel tijd te voeden met een masker. Dit masker zorgt ervoor dat mijn haar word beschermt tegen toekomstige beschadigingen en het maakt mijn haar ook superglad! 

Dit waren al mijn producten die bijna op zijn! 

Hugs & Kisses! 

1 Response to Ik heb pan geraakt!

zondag, juni 02, 2013

Test Test

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes