My life in Instagram photos #1


Woohoo. Iets nieuws op mijn site; My life in Instagram photos! Ik heb dit soort blogposts al super vaak voorbij zien komen op mijn favoriete blogs en heb besloten dat ik iets meer van mijn persoonlijke leven met jullie wil delen dus vandaar dat dit een vast ding word! Ben jij benieuwd naar de dingen die ik de afgelopen tijd heb meegemaakt? Lees dan snel verder! 


Eerst deze geweldige producten van Ahava. Dit merk heeft mijn hart gestolen. In de Glossybox van afgelopen maand zat de Deadsea Mud Dermud Nourishing Body Cream van Ahava en ik hou zo ontzettend veel van deze body cream dat er binnenkort een review over te lezen is! 
Ik mag geen cola meer drinken omdat dat niet goed is voor me vanwege mijn migraine maar toen ik dit flesje zag staan moest ik het gewoon kopen! Mijn naam is officieel Kimberly in plaats van Kim maar letterlijk iedereen noemt mij Kim en er bestaat wel een flesje waar op staat 'Kimberley' maar zo schrijf je mijn naam niet dus daarom wilde ik deze! 


Zo ziet mijn bureau eruit als ik mijn make-up heb gedaan. En vandaag heb ik gekozen voor een hele simpele make-up look dus moet je je even voorstellen hoe het eruit ziet als ik ervoor kies om mezelf helemaal op te doffen.

Zoals jullie misschien wel weten is Zoe mijn favoriete Youtuber. Ik heb echt serieus in een deuk gelegen om dit filmpje dat je hier kunt bekijken. 
Tijd voor praktijkles! 


Dit drinken ga je vast nog vaker voorbij zien komen. Over één week heb ik examens en dan kun je je een leven zonder Red Bull haast niet voorstellen.

In dit filmpje heb ik gezien hoe simpel je een heel leuk en vooral grappig spelletje kunt bedenken. Natuurlijk moest ik dat even uitproberen met mijn broer en zusje en net als mij hebben ze zich kapot gelachen.

YESSS. Ik heb voor het eerst in mijn leven met een kar door de supermarkt gerend toen ik zag dat ze eindelijk weer watermeloenen verkopen! Ik ben superfan van watermeloen en die zes euro heb ik absoluut over voor dit goddelijke ding! 
Zwolle is mooi. Het zonnetje scheen en de bus was in geen velden of wegen te bekennen dus heb ik besloten om vanaf het station lopend naar mijn stage te gaan! Goed voor de slanke lijn. 







Ik hoop dat jullie dit een leuk nieuw onderwerp vinden! 

Hugs & Kisses! 

No Response to "My life in Instagram photos #1"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes