Acne killer peel off mask

Het is zover. Mijn mening over het Acne Killer peel off masker. Ik heb al enorm vaak de advertentie voorbij zien komen op facebook en in die advertentie staat dat dit masker alle onzuiverheden uit je gezicht zuigt. Ben je benieuwd of dit masker zijn beloftes nakomt? Lees dan snel verder! 


Hier ziet er misschien enorm idioot uit maar ik heb met een reden alleen mijn kin en neus ingesmeerd. Voordat ik dit masker heb aangebracht op mijn zeer gevoelige huidje heb ik eerst op internet gezocht naar filmpjes en reviews. Ik heb nog nooit zoveel mensen zien huilen tijdens het verwijderen van een masker. In bijna elke review staat dat het masker enorm pijnlijk is om te verwijderen en aan de ene kant zorgde dit ervoor dat ik het niet eens uit wilde proberen maar aan de andere kant was ik natuurlijk ook heel erg nieuwsgierig. Daarom heb ik besloten om het masker alleen op de minder gevoelige en droge delen van mijn gezicht aan te brengen. 

Het ziet er uit alsof ik teer op mijn gezicht heb gesmeerd. Het masker ruikt op zich wel lekker fris en smeert goed uit. 
Na 30 minuten kun je het masker verwijderen en het was dus hét moment waar ik zo bang voor was. Het masker droogt makkelijk op en is in één keer te verwijderen, je hoeft dus niet streepje voor streepje van je huid af te pulken. Ik moet eerlijk zijn; het deed pijn. Het is net alsof je je eigen huid eraf trekt. Ik heb geen foto's gemaakt van hoe het masker eruit zag toen het van mijn huid getrokken was omdat ik dit niet zo'n prettig gezicht vind. Na het verwijderen van het masker kon ik niet echt verschil zien qua onzuiverheden. Wel ben ik erachter gekomen waarom het verwijderen van dit masker nu eigenlijk zoveel pijn doet. Dit geweldige masker, dat al je onzuiverheden weg hoort te zuigen, verwijderd namelijk alle haartjes. Het zuigt enorm vast in je huid en daardoor ook in de haartjes en omdat je zo'n masker vaak langzaam van je huid trekt om te voorkomen dat je nog 20 stukjes moet verwijderen hars je dus als het ware heel langzaam je gezicht en dit is natuurlijk geen fijn gevoel. Ik ben zeker niet van plan om dit masker nog een keer op mijn gezicht te smeren, één keer was genoeg en ik heb dus ook meteen geen donshaartjes meer. 

Dit masker kost €3,99 en is via verschillende sites te koop.

Heb jij dit masker al eens geprobeerd of ben je van plan dit te gaan proberen?

2 Response to Acne killer peel off mask

dinsdag, juli 09, 2013

Ik vind hem nog steeds eng, maar ik zou hem boven mn lip doen zodat mn snor weggaat!

woensdag, oktober 05, 2016

Nice post!

Also here is a great offer from ArganLife Argan Oil. Do not waste your money! Click and benefit from our offer: BUY 1 ARGAN GET 1 FOR FREE
ORDER NOW!

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes