Favourites #3


Het is alweer een tijdje geleden sinds de laatste favourites post dus het is hoog tijd voor de volgende. In deze blogpost ga ik laten zien welke producten ik het meest gebruikt heb de afgelopen tijd. 


Als eerst deze Lemony Flutter Cuticle Butter van Lush. Dit is een klein potje maar als je dit product bij Lush koopt krijg je een hele grote pot. Deze cuticle butter heb ik ooit in een Glossybox ontvangen en het is meteen een favoriet geworden. De butter trekt snel in en maakt mijn nagelriemen super zacht en verzorgd ze goed! 

Dit is absoluut mijn favoriete mascara; The Falsies van Maybelline. Ik heb hem tot nu toe al zes keer opnieuw gekocht en zal dit ook blijven doen. Deze mascara geeft mijn wimpers een mooie lengte en houdt de krul, die ik met de wimperkruller heb gemaakt, goed vast. 
Zoals je kunt zien loopt het borsteltje gebogen waardoor je heel makkelijk ook bij de wimpers in je ooghoek kunt komen! Dit zorgt voor een mooi effect en hele mooie gekrulde wimpers. 

Dit is mijn favoriete reinigingscrème op het moment; de Nivea verzachtende reinigingscrème voor de droge of gevoelige huid. Ik gebruik deze crème altijd onder de douche en dit werkt prima. Deze reiniger haalt ook zonder problemen mijn oog make-up eraf en prikt niet. 
Zoals je kunt zien is het echt een volle crème met hele kleine scrub bolletjes erin. 

De crème smeert makkelijk uit en schuimt lichtjes als er water bij komt. Het fijne aan deze reinigingscrème is dat het mijn huid niet uitdroogt, irriteert of trekkerig aan laat voelen. 

Dit is de Shea Body Butter van The Body Shop. Dit is een klein potje van 50 ml (de grote potten mango en perzik die je misschien wel eens voorbij hebt zien komen zijn 200 ml) en deze zat in een Glossybox. Ik ben hier super blij mee omdat dit een hele voedende body butter is. Hij is iets dikker dan de mango butter en iets minder dik dan de perzik body butter die echt een boter structuur heeft. Deze body butter is vooral geschikt voor droge plekjes.
De butter smeert heel makkelijk uit en trekt redelijk snel in waardoor je niet de hele dag met een plakkerig lichaam rond moet lopen. 

Dan mijn favoriete topcoat van de laatste paar maanden! Deze Insta Dri topcoat van Sally Hansen heb ik ooit al eens voorbij zien komen in een filmpje van Ingrid en zij was er echt heel erg positief over. Deze topcoat zorgt er niet alleen voor dat mijn nagellak binnen enkele seconden helemaal droog is maar zorgt er ook voor dat de nagellak blijft zitten en niet gaat chippen. Ik vind nagels lakken altijd een enorme klus omdat je enorm lang moet wachten voordat je nagels droog zijn en dan denk je vaak dat ze droog zijn en dan zijn ze dat nog niet waardoor je weer helemaal opnieuw kunt beginnen. Deze topcoat maakt nagels lakken een stuk leuker omdat je nagels binnen enkele seconden droog zijn! 

dan last but not least deze twee nagellakjes van Essie. Ik ben enorm fan van Essie omdat deze lakjes gewoon heel goed dekken en niet snel chippen! 

Dit zijn ''Leading Lady'' en ''Tart Deco''. Leading Lady is een donkerrood lakje met glitters erin en Tart Deco een perzikkleurig lakje met een hele mooie glans.

Hier heb ik twee laagjes aangebracht. Helaas komt de kleur van Leading Lady niet helemaal goed over op de camera want in het echt kun je de glitters heel duidelijk zien en nu lijkt het net alsof er luchtbelletjes onder de lak zitten.

Dit waren mijn favorieten van de afgelopen weken! Welke producten staan er in jouw top vijf?

1 Response to Favourites #3

dinsdag, juli 09, 2013

Ik wil die topcoat van Sally Hansen ook! Waar heb je die gekocht? En die Essie nagellakjes zijn echt heel leuk!

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes