Beauty handbag essentials

Iedereen met een handtas heeft altijd wel dingen bij zich waar hij of zij niet zonder kan. Vandaag ga ik jullie laten zien welke beauty producten ik altijd bij me heb.


1. Deo
Dit is iets dat je gewoon bij je moet hebben, zeker nu het weer warmer word! Ik heb mijn grote favoriet Dove maximum protection altijd bij me en deze bevalt me prima!

2. Haarspray
Ik heb niet altijd haarspray nodig maar soms als ik mijn haar in een staart draag heb ik nog wel eens last van kleine ''baby'' haartjes die alle kanten opvliegen. Vandaar dat deze haarspray Extreme Hold van Toni & Guy  ook op het lijstje staat. 

3. Desinfecterende handgel
Ik reis dagelijks met de bus en trein en dit is gewoon in één woord smerig. Iedereen zit overal met zijn handen aan en ik wil niet eens weten waar die handen eerder die dag zijn geweest. Niet alleen op stations en in bussen is het smerig maar denk maar eens aan geld waar de halve wereld aangezeten heeft of een winkelkarretje. Dit is gewoon mijn reddende engel. 

4. Parfum
Iedereen wil lekker ruiken en omdat ik niet altijd een grote parfumfles mee kan slepen in mijn tas heb ik gekozen voor deze miniatuur parfum van Swarovski in de geur Aura altijd bij me. Dit is een hele fijne geur en is prima te gebruiken voor overdag. 

5. Lippenbalsem
Iets waar ik absoluut niet zonder kan; lippenbalsem. Ik gebruik momenteel de Kiehl's lip balm en dit is een hele voedende lippenbalsem. Omdat het nu zomer is raad ik je wel aan een lippenbalsem met SPF te gebruiken!

6. Lipstick/lipgloss
Als ik 's ochtends tijdens het opmaken besluit een lipgloss of lipstick te dragen neem ik deze altijd mee in mijn tas zodat ik deze bij kan werken. De laatste tijd kies ik vaak voor deze Color Boost van Bourjois in de kleur 04 Peach on the Beach. 

7. Poeder
Nog een product waar ik niet zonder kan; mijn poeder. Ik gebruik de Stay Matte pressed powder van Rimmel in de kleur 003 Peach Glow. Deze matterende poeder zorgt ervoor dat mijn huid niet gaat glimmen halverwege de dag. Ik gebruik een Catrice limited edition kwast om deze poeder aan te brengen. 

8. Een vijl en een pincet
Gisteren heb ik mijn nagels weer geknipt maar tot en met gisteren had ik mijn nagels dus nog lang. Omdat ik best wel breekbare nagels heb krijg ik heel snel gescheurde nagels. Omdat ik iemand ben die hier de hele dag aan kan pulken heb ik dus een vijl in mijn tas zodat ik hier meteen een einde aan kan maken. Het pincet heb ik altijd bij me omdat mijn wenkbrauwen me soms enorm dwars kunnen zitten.

9. Tangle Teezer
Dit is mijn favoriete borstel ooit. Dit is de Tangle Teezer en dit is een klein borsteltje dat je in één hand vast kunt houden met een handige ''deksel'' waardoor je geen troep tussen de kammetjes kunt krijgen. Deze Tangle Teezer glijdt door mijn haar alsof het van zijde is en alle klitten verwijderen als sneeuw voor de zon. 

Dit waren mijn beauty handbag essentials. Natuurlijk heb ik ook nog een spiegel in mijn tas voor het aanbrengen van de poeder, ibuprofen vanwege mijn hoofdpijn die niet zonder me schijnt te kunnen, pleisters omdat ik een enorme kluns ben en oordopjes omdat ik niet zonder muziek kan. 

Welke dingen heb jij altijd bij je in je tas en zou je absoluut niet zonder kunnen?

No Response to "Beauty handbag essentials"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes