Mijn favoriete blogs!

Dit is, denk ik, de eerste blogpost die ik schrijf waar ik echt moeite mee had. Ik heb besloten om een blogpost te maken over al mijn favoriete blogs en als je mijn pagina 'bedtime reading' hebt gelezen kun je merken dat ik nogal veel blogs lees. Ik vond het echt heel erg moeilijk om een paar favorieten uit te kiezen en het zijn er uiteindelijk 14 geworden. Deze 14 blogs zijn een groot deel van mijn dagelijkse internetroutine. Elke ochtend of middag als ik mijn laptop aanzet heb ik altijd een soort routine; facebook, spelletjes, blogs lezen, Youtube videos kijken etc. Dit zijn dé 14 blogs waar ik elke dag op te vinden ben!

De reden waarom deze blogs de titel 'favoriet' krijgen is omdat ik me erg heel erg in interesseer. Je kent vast wel een site of blog waar je de inhoud wel van leest maar eigenlijk niet echt interesse hebt in de producten waar hij of zij over schrijft of de manier waarop het geschreven is niet helemaal mooi vind.

Deze dames schrijven over producten waar ik me echt in interesseer en die ik ook echt koop als ze er positief over zijn. Als ik een product wil kopen waar ik nog niks over gelezen heb ga ik eerst op hun sites kijken of ze er iets over hebben geschreven.

Hopelijk kun jij na het lezen van deze blogpost ook een aantal of misschien alle blogs aan jouw lijstje toevoegen! De blogs staan in willekeurige volgorde, ik kon het niet aan om ze ook in volgorde te zetten van welke ik het leukst vind.. ze zijn allemaal geweldig!


1. Rebecca (Fromroses)

2. Zoe (Zoella)

3. Cynthia (Misslipgloss)

4. Kate (Ghostparties)



6. Tanya (Tanyaburr)

7. Vera (Veracamilla)

8. Lily (Etcllymlrs)

9. Kenza (Kenzas)

10. Marianna (Mariannan

11. Katy (Rottenotter)

12. Alix (Icovetthee)

13. Naomi (Naomicedella

14. Suzie (Hello-October)

No Response to "Mijn favoriete blogs! "

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes