Juli Glossybox


Ik word altijd heel blij als ik hoor dat er aangebeld word en ik mijn Glossybox mag ontvangen! Zojuist gebeurde dat ook en heeft mijn zusje de deur open gedaan. Ik heb natuurlijk meteen naar beneden geroepen of het mijn Glossybox was maar ze heeft me wijsgemaakt dat het sokken waren. Natuurlijk ben ik wel dom maar niet achterlijk dus ben ik naar beneden gelopen en daar stond dan toch mijn Glossybox! 

Natuurlijk heb ik hem meteen opengemaakt! Lees snel verder als je wilt weten wat er in zit! 




Als eerst wil ik even kwijt dat ik deze doos echt super mooi vind! Ik vind blauw een hele mooie kleur en het koraal op de doos maakt het thema helemaal compleet! Dit is tot nu toe absoluut de mooiste box die ik heb gehad qua uiterlijk. Trouwens! Dit is de 12e box die ik heb ontvangen en dat betekent dat ik vandaag precies een jaar abonnee ben van de Glossybox, tijd voor taart! 

Deze foto en de foto aan het begin van deze blogpost hebben onze eettafel als achtergrond omdat ik niet kon wachten met openmaken, oeps. Dit is de inhoud van de Glossybox. 

Het eerste dat me opviel was deze droogshampoo van Toni & Guy. Eigenlijk heb ik al best veel droogshampoo's aangezien er de vorige keer eentje in zat van Batiste en een andere keer heb ik er eentje gekregen van Andrélon maar dat vind ik totaal niet erg. Droogshampoo is altijd handig en het werkt superfijn! Ik heb de producten in deze box nog niet uitgetest aangezien ik ze net pas heb gekregen maar ik ben hier wel erg benieuwd naar. Dit is geen full size product. Het full size product kost €11,99.

Dan deze hele leuke en mooie tube van Beauty Bird. Ik vind de naam van dit merk leuk, de verpakking is mooi en deze voet gel ruikt super lekker naar eucalyptus. Dit is de Fly High Active Foot Gel en deze gel is geschikt voor vermoeide voeten. De Fly High Active Foot Gel revitaliseert en koelt de gestresste en vermoeide voeten en benen. Deze gel heeft een rustgevende en opwekkende werking, vooral na lichamelijke inspanning, een warme zomerse dag, of een nacht dansen in de stad. Ingrediënten, zoals menthol, kamfer en eucalyptus olie, geven een verkoelend en verfrissend effect.  Ik ben heel erg benieuwd naar deze gel aangezien ik, als ik moet werken, de hele dag heen en weer loop dus dan is deze gel natuurlijk superhandig! Dit is een full size product en kost €9,-.

Deze lipbalm van Figs & Rouge trok meteen mijn aandacht vanwege de leuke flamingo print. Op verschillende beautyblogs heb ik al een paar reviews gelezen over de handcrème's van dit merk maar nog nooit over de lipbalsem. Ik ben van mening dat je nooit genoeg lipbalsems kunt hebben dus deze is van harte welkom! Hier zit geen minerale olie in en dat is een groot pluspunt. In de balsem zitten subtiele glittertjes, heeft een zachtroze kleur en ruikt heerlijk! Ook is dit product 100% natuurlijk! Dit is een full size product en kost €8,99.

Deze mooie koraalroze nagellak is van het merk Nails Inc. Deze nagellakjes horen volgens Nails Inc. lang te blijven zitten en een mooie glans te hebben. Ik ben heel erg benieuwd om deze nagellak uit te proberen aangezien ik fan ben van roze kleurtjes op mijn nagels! Helaas staat er geen nummer of naam op de nagellak dus ik kan jullie helaas niet vertellen hoe deze nagellak heet!  Dit is geen full size product. Het full size product kost €18,95.

Nog een product van Jelly Pong Pong! In één van de vorige boxen heb ik de lip blush van dit merk gekregen en ben hier erg over te spreken! Dit is de 2 in 1 eyeliner en shadow en hier ben ik écht heel erg benieuwd naar. Ik heb nog nooit een eyeliner en eyeshadow in één gebruikt. Dit merk heeft bij mij een streepje voor omdat het niet op dieren getest is, ook de stoffen niet. 

Zoals je kunt zien is het potlood niet helemaal zwart. Het heeft een groene ondertoon en bevat subtiele glittertjes, wat je helaas niet op de foto kunt zien. Dit is een full size product en kost €12,-

Als laatst heb ik de Glossymags bekeken, juist ik kreeg bij deze box niet één maar twee Glossymags! Ik vind dit altijd heel erg leuk om door te bladeren want er staan altijd hele handige tips in en ze bespreken favoriete producten van de mensen achter Glossybox! 

Ik vond de inhoud én de box deze keer heel erg leuk! Alle producten uit deze box hebben mijn intresse gewekt en ik kan niet wachten om ze uit te proberen! 

Heb jij ook een abonnement op de Glossybox en zo ja, wat vond jij van de inhoud? Of als je nog geen abonnement  hebt, ben je van plan er één te nemen?

2 Response to Juli Glossybox

Leone
vrijdag, juli 19, 2013

Weer super leuke post :) Ga zo door :) xxleone

zaterdag, juli 27, 2013

De lipbalm van Figs & Rouge lijkt me heel erg fijn!

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes