Oops...


Ken je dat? Dat je voor één of twee dingetjes even snel naar de winkel moet en vervolgens met een mand vol spullen bij de kassa staat? Ik kan me niet herinneren dat het me ooit gelukt is om ook werkelijk dat ene dingetje te kopen dat ik nodig heb. Vorige week ben ik met mijn zusje naar de stad geweest om een cadeautje te kopen voor mijn oma die 63 is geworden vrijdag en ik kwam niet alleen met een cadeautje terug...


Een aantal van deze producten was ik ook echt nodig, helaas hadden de winkels waar ik zijn moest hele leuke acties en kortingen waardoor ik vervolgens meer heb gekocht dan ik eigenlijk nodig had. 

Als eerst ben ik naar de Kruidvat geweest waar ik deze twee flessen anti-roos shampoo van Elvive heb opgehaald. Voor beide flessen, dus niet per stuk, heb ik 5 euro betaald. Mijn zusje en ik hebben beide last van roos en ik vind het zelf heel erg smerig dus wil er zo snel mogelijk van af. Ik heb deze shampoo al eens eerder geprobeerd en het werkt perfect! Helaas komt de roos wel terug als je stopt met het gebruik van deze shampoo dus je moet er wel iets voor over hebben.

Ook heb ik deze scheermesjes gekocht voor mijn Gillette Venus Breeze scheerapparaat. Normaal gesproken betaal je voor één pakje met 4 mesjes ongeveer 18 euro maar vorige week kon je twee pakjes kopen voor €22,50. Deze scheermesjes zijn heel erg fijn en je hebt dankzij de gelkussentjes geen scheergel of schuim meer nodig! 

Ook heb ik dit pak watjes meegenomen bij de Kruidvat. Normaal kost dit multipak €3,99 en vorige week maar €1,78. Ik ben niet zo heel kieskeurig als het op watjes aankomt en het is altijd handig om er genoeg in huis te hebben! 

Deze Lash Brow Gel van Catrice kon ik ook niet laten liggen. Dit is zo'n product dat je eigenlijk in je stash moet hebben, vooral met het mooie weer wil je niet dat je wenkbrauwpotlood over je hele gezicht schuift. Deze gel kost €2,99.


Het laatste dat ik heb gekocht bij de Kruidvat is deze onder de douche bodylotion van Nivea. Met het warme weer van de afgelopen weken heb ik echt een hekel aan bodylotion, het duurt veel langer voordat het intrekt en daardoor blijf je veel langer zitten met dat plakkerige vieze gevoel. Dit keer heb ik de versie voor de droge huid gekozen omdat de andere uitverkocht was dus ik ben benieuwd of deze net zo goed of misschien wel beter werkt! Deze fles kost €5,99.

Vervolgens ben ik naar de Etos geweest omdat ik in de folder een paar leuke aanbiedingen heb gezien.

Als eerst ben ik op masker jacht gegaan. Deze maskers van Face Food waren nu 3 voor €2,- dus dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. Er waren twee soorten; Ginseng & Jasmine Sauna Masque en Cucumber & Apple Reviving Masque. Ik heb twee keer het komkommer masker meegenomen en één keer de Ginseng. 

Ook de maskers van Nivea waren in de aanbieding; €1,- per stuk. Ik heb er drie meegenomen, twee honingmaskers en één zuiverend masker. 

Waar zou ik zijn zonder mijn handgel? Als ik naar school ga reis ik met de bus, trein, vervolgens wéér een bus en dan ben ik op school. Maar als je stil staat bij alle bacteriën die je dan meeneemt... gatver. Ik heb altijd een flesje antibacteriële handgel in mijn tas. Dit flesje kost €1,50.

Neutral heeft sinds kort gezichtsproducten. Omdat ik een gevoelige huid heb koop ik het liefst producten waar zo weinig mogelijk troep in zit. Neutral, het woord zegt het al, bevat helemaal geen kleurstoffen, parabenen, alcohol of parfum. Over deze tonic komt zeker nog een review! Deze tonic kost €8,99 maar je krijgt deze week bij de Etos 30% korting op het hele assortiment  van Neutral!

Deze lippenstift van Bourjois staat al een tijdje op mijn wishlist sinds ik hem heb gezien op de blog van Lily. Het is een hele mooie peachy pink en hij voelt heel fijn aan op mijn lippen! Dankzij 30% korting heb ik voor deze lippenstift €9,09 betaalt. Deze korting geldt ook deze week nog!

Dit waren alle spulletjes die ik vorige week heb gekocht! I hope you liked it!

1 Response to Oops...

woensdag, juli 31, 2013

Slechterik, wel leuke spullen. Ik heb die maskers ook van Face Food! Wel een tijdje geleden gekocht! En die lipstick van Bourjois ziet er super mooi uit!

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes