Bedside Beauty


(Bron: WeHeartIt)

Slaap is heel erg belangrijk. Zonder voldoende slaap worden onder andere je concentratievermogen en je reactievermogen minder. Er zijn mensen die een heel nachtkastje vol hebben staan met beautyspullen of juist heel weinig. In deze blogpost gaan jullie kennis maken met mijn beautyspulletjes die ik graag gebruik voordat ik naar dromenland ga! 




Rituals Calming Bed & Body Mist - Deze mist spray ik elke avond over mijn kussen voordat ik ga slapen. Het zorgt voor een heerlijke relaxte geur waarmee ik rustig in slaap kan vallen. Over deze mist heb ik een uitgebreide review geschreven die je hier kunt vinden. 

Elizabeth Arden Eight Hour Cream - Dit is een crème die je overal voor kunt gebruiken bijv; om je wenkbrauwen mee te shapen, om hele droge handen, nagelriemen en nagels te voeden, om beschadigde huid te beschermen etc. Ik gebruik deze crème als lippenbalsem omdat ik enorm last heb van droge lippen. Hier komt nog een review over.

Vicks Inhaler - Als je mij kent weet je waarschijnlijk wel dat ik minstens 10 van de 12 maanden per jaar verkouden ben, zelfs in de zomer. Iets wat ik het ergste vind aan verkouden zijn is de verstopte neus en als je daarmee probeert te slapen. Ik adem altijd via mijn neus en kan dus ook echt niet in slaap komen als ik via mijn mond moet ademen en het gevoel krijg dat ik amper adem kan halen. Deze inhaler zorgt ervoor dat mijn verstopte neus als sneeuw voor de zon verdwijnt en ik gewoon rustig via mijn neus kan ademhalen. 

Lush Lemony Flutter Cuticle Butter - Elke avond voordat ik ga slapen smeer ik hier mijn nagelriemen mee in. Deze butter verzorgt mijn nagelriemen waardoor ze er de volgende ochtend mooi en verzorgd uit zien. 

In de winter gebruik ik één van mijn vele handcrème's om droge handen tegen te gaan. 


Ik ben iemand die niet zo goed tegen stilte kan. Als ik in bed lig en het is heel erg stil om me heen dan begin ik na te denken over van alles en nog wat en dat gaat soms een uur of drie zo door. Daarom heb ik twee apps op mijn telefoon die verschillende geluiden afspelen terwijl ik in slaap val en ze zijn beide helemaal gratis! Links zie je Relax Melodies, deze app beschikt over 44 verschillende geluiden zoals bijvoorbeeld het geluid van een regenstorm, onweersbui maar zelfs het geluid van een stofzuiger, spinnende kat en een neuriënde moeder die haar baby in slaap zingt. Ik zelf gebruik altijd het geluid ''City Ambience'' om in slaap te vallen, dit zijn allerlei geluiden die het stadsleven moeten voorstellen zoals tikkende hakken op de stoep, toeterende auto's etc. 

Rechts zie je Sleep Pillow en deze app heeft 9 geluiden waarmee je in slaap kunt vallen zoals baby slaapliedjes, Zen geluiden, het geluid van een walvis, vogels etc. Beide apps hebben een timer die je in kunt stellen. Als je deze timer instelt op 30 minuten dan stopt het geluid na een half uur. Dit is erg handig omdat je dan niet zelf je app uit hoeft te zetten en dus gewoon verder kunt slapen. 

  Bij beide apps kun je verschillende geluiden door elkaar heen spelen waardoor je bijvoorbeeld het geluid van de stad combineert met het geluid van een regenstorm. 

Heb jij ook bepaalde gewoontes, producten of apps waarmee jij het liefst in slaap valt?

No Response to "Bedside Beauty"

Een reactie posten

 
MAGIC NEVER ENDS.

Copyright © 2009 Kimberly | Beauty & lifestyle blog All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes